РЕЦЕНЗІЇ | Книга 26 жовтня 2007 р.

Мобілізуючи думки

Mobilizing Minds

Попри той факт, що електронна пошта, голосова пошта та он-лайн зібрання суттєво зменшують вартість комунікації між співробітниками у багатьох компаніях, вони не завжди і не обов'язково призводять до ефективної взаємодії. У той час, як витрати компанії на комунікації знижуються, об'єм комунікацій необхідний для ефективної роботи продовжує зростати. Основною причиною такої ситуації є консервативні моделі XX-го століття — вертикальні "зверху-донизу" ієрархічні структури.

Створення цінності у XXI-му столітті тісно пов'язане із переходом до "незалежної" роботи професіоналів та надання їм можливості вільного прийняття рішень у межах організації. Компанії, які ще не зрозуміли потенціалу такого підходу, свідомо йдуть на скорочення продуктивності за рахунок ускладнення, і як наслідок — зниження прибутку організації з розрахунку на одного працівника.

Організаційні ідеї, які ми знайдемо у книзі Браяна та Джонса (Bryan and Jones) "Мобілізуючи думки" (Mobilizing Minds), мають на меті допомогти компанії створити максимально продуктивні стратегії, які б сприяли ефективному застосуванню та капіталізації нових технологій нашого цифрового віку.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)