РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 січня 2008 р.

Емоційний інтелект на робочому місці

The Emotionally Intelligent Workplace

Для того, щоб досягнути успіху на робочому місці, одного лише традиційного інтелекту може виявитися замало. Потрібен так званий емоційний інтелект — здатність нейтралізувати негативні почуття та фокусуватися на позитивних, таких як впевненість та відкритість.

На думку авторів книги "Емоційний інтелект на робочому місці" (The Emotionally Intelligent Workplace) Кері Черніса (Cary Cherniss) та Деніеля Гоулмана (Daniel Goleman), емоційний інтелект може вийти за рамки індивідуального сприйняття і стати ключовою ознакою всієї організації.

Написана членами Консорціуму досліджень щодо емоційного інтелекту в організаціях (Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations), книга висвітлює ключові концептуальні та стратегічні проблеми, які стосуються визначення, оцінки та розвитку емоційного інтелекту в компаніях.

Автори пропонують п'ятнадцять перевірених моделей, які вже давно працюють і зарекомендували себе у різних організаціях. Вони також діляться двадцятьма двома стратегіями розвитку емоційного інтелекту та пропонують безліч методик оцінки емоційної та соціальної компетенції в організаціях.

Якщо ви прагнете, щоб ваша компанія стала найкращою у сфері взаємин між людьми та підвищенні ефективності бізнесу — тоді вам обов'язково слід познайомитися із книгою "Емоційний інтелект на робочому місці".

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Образование против талантаОбразование против таланта
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)