РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 січня 2008 р.

Емоційний інтелект на робочому місці

The Emotionally Intelligent Workplace

Для того, щоб досягнути успіху на робочому місці, одного лише традиційного інтелекту може виявитися замало. Потрібен так званий емоційний інтелект — здатність нейтралізувати негативні почуття та фокусуватися на позитивних, таких як впевненість та відкритість.

На думку авторів книги "Емоційний інтелект на робочому місці" (The Emotionally Intelligent Workplace) Кері Черніса (Cary Cherniss) та Деніеля Гоулмана (Daniel Goleman), емоційний інтелект може вийти за рамки індивідуального сприйняття і стати ключовою ознакою всієї організації.

Написана членами Консорціуму досліджень щодо емоційного інтелекту в організаціях (Consortium for Research on Emotional Intelligence in Organizations), книга висвітлює ключові концептуальні та стратегічні проблеми, які стосуються визначення, оцінки та розвитку емоційного інтелекту в компаніях.

Автори пропонують п'ятнадцять перевірених моделей, які вже давно працюють і зарекомендували себе у різних організаціях. Вони також діляться двадцятьма двома стратегіями розвитку емоційного інтелекту та пропонують безліч методик оцінки емоційної та соціальної компетенції в організаціях.

Якщо ви прагнете, щоб ваша компанія стала найкращою у сфері взаємин між людьми та підвищенні ефективності бізнесу — тоді вам обов'язково слід познайомитися із книгою "Емоційний інтелект на робочому місці".

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 лютого 2017
Київ, Український дім
Професійний та особистий успіх: скрипти та алгоритми (Радислав Гандапас)
21 лютого 2017
Київ, Український дім
Хрест лідера (Радислав Гандапас)
21 лютого 2017
Київ, HUB 4.0
Лідерство 2.0. Виклики сучасності і перспективи — 2020 (практикум Руслана Лемещука)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Истинный профессионализмИстинный профессионализм
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)