РЕЦЕНЗІЇ | Книга 1 липня 2008 р.

Чому менеджери не хочуть мислити «глибше»?

Marketing Metaphoria

Генеральний директор GE Джефрі Іммелт (Jeffrey Immelt) отримав багато суспільної уваги за своє вміння спонукати до "креативних проривів" — мотивувати менеджерів мислити більш "глибоко" про інновації, які здатні забезпечити довгостроковий успіх компанії General Electric. Він поклявся захищати компанію від людей, які здатні витратити весь бюджет на короткострокові цілі, що не матимуть жодного позитивного наслідку в майбутньому. Серед питань, які він ставив, були такі: (1) Навіщо бути публічними? (2) Чи не за "глибоке мислення" отримують свою зарплату лідери? (3) Чому всі ці зусилля часто виявляються настільки складними?

Геральд та Ліндсі Зельтман (Gerald, Lindsay Zaltman) намагаються дати відповідь на деякі із цих питань у своїй новій книзі "Маркетингова метафора" (Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Minds of Consumers). Вони називають декілька можливих причин нестачі "глибинного мислення", які стають на перешкоді впровадження цього підходу серед менеджерів компанії. Серед них і такі як: (1) нездатність та боязливість брати на себе ризик, особливо, коли під загрозу потрапляють короткострокові цілі компанії; (2) страх мислити інакше та глибше; (3) потенційні психологічні втрати, які можуть стати наслідком зміни свідомості людини; (4) нестача інформації, на основі якої можна отримувати "глибинні прозріння", як основи для "глибшого" мислення.

Відповідно до Зельтманів, тоді як переважна більшість сучасних досліджень базуються на опитуваннях, тобто на свідомому рівні людського єства, більшість рішень приймаються ними на підсвідомому рівні (глибинне мислення) і саме підсвідомість часто виявляється визначальною, коли йдеться про поведінку споживача. Саме тому клієнти так часто поводяться не так, як обіцяють.

Саме тому Зельтмани пропонують звернути увагу на метафори, які ми використовуємо у нашому спілкуванні. На думку авторів, саме метафори здатні описати 70% наших "внутрішніх" відчуттів. І якщо ми знайдемо час, щоб дослідити їх, тоді зможемо визначити нові шляхи для розвитку та просування інноваційних продуктів.

Ярослав Федорак, за матеріалами "Why Don't Managers Think Deeply?", HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Чек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиямЧек-лист. Как избежать глупых ошибок, ведущих к фатальным последствиям
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)