РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 березня 2010 р.

Сила колективного розуму

The Power of Collective Wisdom

За словами авторів книги "Сила колективного розуму" (The Power of Collective Wisdom) Алана Бріскіна, Шеріл Еріксон, Джона Отта і Тома Калланана (Alan Briskin, Sheryl Erickson, John Ott, Tom Callanan), колективний розум — це потенціал будь-яких груп, який характеризується поглибленням зв'язків людей у групі.

Бріскін, Еріксон, Отт та Каланан, які працювали над ініціативою колективного розуму з моменту її виникнення у 2000-му році, презентують шість позицій, які підтримують цю силу, включаючи глибоке слухання, відмову від упередженості, вміння побачити загальну картину/пошук різних аспектів, повага до інших учасників групи, готовність вислухати всі пропозиції та довіру і прозорість. Вони також обговорюють розрив між науковим розумінням та релігійною вірою.

Втім, однією із найцікавіших частин книги є та, в якій розповідається про проблеми та нерозумні вчинки, які також можуть бути здійснені колективно. Однією з основних проблем є надмірний конформізм у групах, коли люди не намагаються прийти до найкращого рішення, а шукають щось "середнє", що задовольнило б усіх, але при цьому змусило їх відмовитися від частини своїх вимог. Також негативною є тенденція спеціально вишукувати інформацію таким чином, щоб підтвердити бажані теорії та припущення.

Вступ до книги написано Пітером Сенге (Peter Senge), відомим американським науковцем, директором центру організаційного навчання у MIT Sloan School of Management.

Ярослав Федорак, за матеріалами сайту Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Футбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутриФутбол как модель бизнеса. Уроки бизнеса изнутри
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)