РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 квітня 2011 р.

Лідерство в «негоду»

Leading in Turbulent Times

Книга Кевіна Келлі (Kevin Kelly) та Гарі Хейза (Gary Hayes) "Лідерство в «негоду»" (Leading in Turbulent Times) починається з пошуку "універсальної істини змін". В основу авторської логіки лягає припущення, що у сучасному світі не залишилося практично нічого постійного. А єдиний шлях до виживання та процвітання — постійні зміни.

Кевін та Гарі наводять чимало кейсів. Наприклад, вони розповідають про компанію Hertz. До початку кризи жодна компанія, яка займається орендою автомобілів, ніколи не демонструвала скорочення продаж більше, ніж на 3,5% на рік. У 2008-му ж їй довелося відчути 20% скорочення. Єдиний вихід, який знайшла компанія — скоротити персонал на 4000 працівників, щоб вижити.

Зміни — універсальний факт життя організації. Автори досліджують зміни в кожному бізнесі і в кожній сфері. Вони переконані, що зміни вимагають правильного лідерства та правильних "особистісних навичок", які роблять виживання та успіх в часи "негоди" можливими.

Деякі спостереження в книзі можуть видатися спрощеними та приведеними до загальних "кліше", як от: "Є велика різниця між управлінням та лідерством". Втім, дискусія про потребу лідера ефективно інтерпретувати знаки майбутніх змін на ринку та незаперечну потребу ефективно комунікувати з підлеглими, виглядає доволі цікаво і справді може бути цінною для керівників.

Згадують автори і про набір обов'язкових комунікаційних навичок, без яких не обійтися у кризові часи. Також розповідають про необхідність встановлювати перед працівниками прості і чіткі цілі. Персональна, автентична комунікація повинна стати органічною частиною організаційної стратегії і відбуватися на регулярній основі. Окрім того, комунікація повинна застосовувати технології для залучення якомога більшої кількості учасників.

Лідерство у цій книзі розглядається як своєрідний баланс між мисленням (думанням) та дією (реалізацією). Лідерство також передбачає вміння визначати, чи варто вдаватися до дій негайно, чи краще почекати.

Висновок: книга може бути корисною для узагальнення знань щодо лідерства, але, на жаль, має дуже багато очевидних тверджень.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Заговор богатыхЗаговор богатых
Один плюс один равно триОдин плюс один равно три
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)