РЕЦЕНЗІЇ | Рейтинг 20 листопада 2013 р.

Tоп-10 бізнес-книг 2013 року за версією Amazon

Найбільший у світі онлайн-рітейлер Amazon нещодавно опублікував свій щорічний рейтинг книг, які протягом року користувалися неабиякою популярністю серед відвідувачів, тобто — бестселерів. Ваші увазі пропонується зріз цього списку, присвячений книгам розділу "Бізнес та Інвестиції" (Business & Investing).

1. Lean In: Women, Work, and the Will to Lead («Упрись і рухайся вперед: жінки, робота та прагнення лідерства»)

З часу, коли кількість жінок серед випускників американських коледжів досягла відмітки 50%, минуло вже 30 років. Проте й досі чоловіки займають переважну кількість управлінських посад як у державному секторі, так і в бізнесі. Отже, жінки, по суті, не беруть повноцінну участь у процесі прийняття важливих рішень, котрі стосуються різних аспектів соціального життя. У своїй книзі Шерил Сендберг (Sheryl Sandberg), головний операційний директор Facebook, аналізує глибинні причини такої ситуації та пропонує цікаві і практичні розв’язання, які дозволять суспільству повною мірою скористатися з потенціалу своєї жіночої половини.

2. Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think («Великі дані. Революція, що змінить наші життя, роботу і мислення»)

Який колір фарби з найбільшою ймовірністю підкаже вам, що вживане авто у гарному стані? Як пошуковик Google передбачив пік поширення «свинячого» грипу? Відповідь на ці та безліч інших запитань — у «великих даних». Віктор Майер-Шонбергер (Viktor Mayer-Schonberger) та Кеннет Цукєр (Kenneth Cukier), провідні фахівці у цій сфері, аналізують, як «великі дані» трансформуватимуть різні аспекти нашого життя, а також, як можна захиститися від ризиків, що вони в собі несуть.

Ця книга незабаром вийде у перекладі російською: "Большие данные. Революция, которая изменит то, как мы живем, работаем и мыслим"

3. Contagious: Why Things Catch On («Заразливість: чому деякі речі стають прилипливими»)

Чому деякі історії й чутки чіпляються до нас з легкістю вірусної інфекції? Чому більше ніж 200 млн. споживачів поділилися відеороликом про такий, здавалося б, найпрозаїчніший продукт, як блендер? Викладач Вартонської бізнес-школи Йона Бергер (Jonah Berger) протягом більше ніж 10 років вивчав, чому соціальне оточення так суттєво впливає на різноманітні рішення, які ми приймаємо — від купівлі машини до вибору імені дитини. Ця праця містить доступні та дієві інструменти, які допоможуть нам ефективно поширювати інформацію про продукти чи ідеї.

Ця книга незабаром вийде у перекладі російською: "Заразительный. Психология сарафанного радио"

4. Playing to Win: How Strategy Really Works («Гра на перемогу. Як насправді працює стратегія»)

Алан Джордж Лафлі (Alan George Lafley), один із найвідоміших лідерів нашого часу, знов за кермом правління Procter & Gamble. У книзі представлено стратегічну модель, яку створив Єй. Джі. Лафлі спільно зі своїм стратегічним радником Роджером Мартіном (Roger Martin). Завдяки їй впродовж 2000-2009 років, P&G повернула собі колишню славу: її прибуток зріс учетверо, а капіталізація збільшилася на більше ніж $ 100 млрд.

Ця книга вийшла у перекладі російською: "Игра на победу. Как стратегия работает на самом деле"

5. Decisive: How to Make Better Choices in Life and Work («Рішучість. Як робити кращий вибір у житті і на роботі»)

Дуже часто, приймаючи рішення, ми діємо вкрай неефективно, наприклад, виявляємо надмірну впевненість у собі чи з готовністю приймаємо інформацію, яка підтверджує наші припущення, відкидаючи ту, що йде з ними врозріз, або просто піддаємося впливу емоцій. Автори книги Чіп Хіт (Chip Heath), професор кафедри організаційної поведінки Стенфордського університету, та Ден Хіт (Dan Heath), фахівець університету Дюка, показують, як можна уникнути цих та інших психологічних пасток, а також, які стратегії можуть допомогти нам приймати якомога правильніші рішення.

Ця книга незабаром вийде у перекладі російською: "Ловушки мышления. Как принимать решения, о которых вы не пожалеете"

6. Give and Take: A Revolutionary Approach to Success («Брати чи віддавати. Новий погляд на психологію успіху»)

Базуючись на висновках досліджень у сфері соціальної психології, Адам Грант (Adam Grant), викладач Вартонської бізнес-школи, показує, що у своєму прагненні успіху ми недооцінюємо те, як взаємодіємо з іншими. Так, більшість людей, у першу чергу, керуються міркуваннями особистої вигоди; натомість інші діють за принципом — «ти мені, а я тобі». Проте, як доводить автор книги, на вершину успіху піднімаються ті, хто у меншості — а саме, люди, готові допомагати іншім, не очікуючи нічого взамін.

Ця книга вийшла у перекладі російською: "Брать или отдавать? Новый взгляд на психологию отношений"

7. Blockbusters: Hit-making, Risk-taking, and the Big Business of Entertainment («Блокбастери: хіти, ризики та великий бізнес розваг»)

Аніта Елберс (Anita Elberse), викладач Гарвардської школи бізнесу, представила у книзі висновки безпрецедентного дослідження у сфері медіа- та спортивного бізнесу, що тривало більше десятиріччя. Автор пояснює, чому в умовах неймовірно гострої конкуренції побудова бізнесу навколо продуктів-бокбастерів є найнадійнішим шляхом до тривалого успіху. При цьому Елберс аналізує, чому у пошуках чергового хіта керівники компаній готові витрачати астрономічні суми, чому суперзірки одержують шалені гонорари, а також, як цифрові технології трансформують бізнес розваг.

8. Die Empty: Unleash Your Best Work Every Day («Померти «пустим»: як реалізовувати свої найкращі задуми щодня»)

Чи не тяжіємо ми до того, аби відкладати наші плани і задуми на «потім», при цьому відганяючи не вельми приємну думку про те, що кількість «завтра» із кожним прожитим днем неухильно зменшується? У своїй книзі Тодд Генрі (Todd Henry), засновник та керівник Accidental Creative, пояснює психологічні механізми, через які ми стаємо заручниками стагнації, а також пропонує методику, що допоможе нам долати ментальні перепони та щодня реалізувати свої найкращі плани і задуми.

9. Eleven Rings: The Soul of Success («Одинадцять кілець. Душа успіху»)

Філ Джексон (Phil Jackson), легендарний тренер Chicago Bulls та Los Angeles Lakers, приводив свої команди до перемоги більшу кількість разів, ніж будь-хто з його колег. Прихильники люблять називати Джексона «майстер Дзен». Бо, на відміну від деяких інших тренерів, він вів гравців до успіху, апелюючи не до марнославства чи прагнення багатства, а до їхніх найкращих особистісних рис. У цій книзі, написаній у співавторстві із Х'ю Делеханті (Hugh Delehanty), Філ Джексон розкриває найглибинніші джерела людської мотивації.

10. Seeing What Others Don't: The Remarkable Ways We Gain Insigh («Як побачити невидиме для інших. Неймовірні шляхи до осяяння»)

У своїй праці відомий психолог Гері Клейн (Gary Klein), використовуючи найрізноманітніші приклади, аналізує природу інсайту та показує, що може стати йому на заваді. Зокрема, він описує, як організації, котрі на словах заявляють про цінність проявів творчого начала, на практиці блокують проривні ідеї, бо роблять уникнення помилок своїм головним пріоритетом. Або як неправильні підходи до використання технології стають перешкодою для потенційних проривів. На переконання автора, осяяння — не просто мить «еврика!», це кардинально новий підхід до розуміння явищ і подій.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса
26-27 жовтня 2017
Київ, Готель «Либідь»
Транспортна логістика (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)