ТЕНДЕНЦІЇ | Прямі комунікації з клієнтами 3 квітня 2018 р.

Прямий доступ у тренді

Джерело: open

Останні декілька років чимало великих компаній у розвинених країнах стикнулись з новим викликом — появою бізнесів, що працюють із клієнтами напряму. Вони пропонують більш персоналізовані продукти й зручну доставку — і фахівці вважають, що це є першою ознакою глобальної зміни способу купівлі товарів та послуг.

Прямий доступ у тренді Великі бізнеси вже стикаються із проблемами через поширення цього тренду. Достатньо подивитись на статистику, щоб побачити темпи його розвитку:

  • Частка компанії Gillette на американському ринку чоловічих товарів для гоління складала 70% у 2010-му році, а у 2016-му — впала до 54%. Більшість споживачів перейшли до компаній Dollar Shave Club, Harry’s та інших, які пропонують доставляти товари для гоління до вашої домівки.

  • У 2016-му році десятки компаній, що продають матраци споживачам (у тому числі Leesa, Casper, Purple), а не постачають їх у магазини, відвоювали 5% цього ринку у США, а у 2017-му подвоїли свою частку.

  • Прибуток компаній, що продають набори продуктів для приготування їжі, у наступні роки за прогнозами мають зрости у десятки разів.

Дослідження Interactive Advertising Bureau свідчить: компанії на кшталт Warby Parker (пропонує доставити окуляри до вашого дому, з безкоштовною приміркою оправ) та Blue Apron (привозить готові комплекти інгредієнтів для приготування їжі) — це не просто тимчасове модне віяння, а результат зсуву економіки у напрямку більш кастомізованих брендів.

Особливо помітно це у США: американці все частіше обирають продукти компаній, що будують прямі комунікації з клієнтами. Ці бізнеси є більш гнучкими, ніж великі організації, а значить, можуть задовольняти потреби споживачів у режимі реального часу.

Компанії, що будують прямі комунікації з клієнтами, є більш гнучкими, а значить, можуть задовольняти їхні потреби у режимі реального часу

Традиційна модель передбачає, що компанії проектують, виробляють і виводять на ринок свої продукти, а великі магазини (Walmart, Best Buy, Target, а потім і Amazon) — пропонують їх споживачам. Але нові бренди, що мають прямий доступ до клієнтів (direct-to-consumer brands), отримують змогу спроектувати кращий досвід на кожній стадії циклу купівлі. Вони володіють більш повною інформацією про споживача, здатні вибудувати міцні стосунки з ним — і, зрештою, отримати вищі прибутки.

Деякі великі компанії вже починають використовувати цей підхід і створюють (чи розширюють) власні канали продажу та маркетингу в рамках даного тренду. Наприклад, Nike очікує, що їхній продаж у моделі direct-to-consumer складе $16 млрд. у 2020 році.

Чому саме зараз ми спостерігаємо описані процеси? Одна з найголовніших причин — розширення можливостей для таргетованої реклами у соцмережах. Цей інструмент дозволяє навіть малому бізнесу легше запропонувати свій продукт ідеальній цільовій аудиторії. І великим компаніям потрібно враховувати це, міркуючи про майбутнє.

За матеріалами The Hustle.

Ілюстрація: Depositphotos.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 жовтня 2018
Київ
HR UNIVERSE. Системний курс підготовки HR-менеджерів
22-26 жовтня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
24 жовтня 2018
Київ
KMBS IDEA DAYS: Нескінченні співбесіди чи бренд роботодавця?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Жесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контрольЖесткий тайм-менеджмент. Возьмите свою жизнь под контроль
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)