ТЕНДЕНЦІЇ | Прямі комунікації з клієнтами 3 квітня 2018 р.

Прямий доступ у тренді

Джерело: open

Останні декілька років чимало великих компаній у розвинених країнах стикнулись з новим викликом — появою бізнесів, що працюють із клієнтами напряму. Вони пропонують більш персоналізовані продукти й зручну доставку — і фахівці вважають, що це є першою ознакою глобальної зміни способу купівлі товарів та послуг.

Прямий доступ у тренді Великі бізнеси вже стикаються із проблемами через поширення цього тренду. Достатньо подивитись на статистику, щоб побачити темпи його розвитку:

  • Частка компанії Gillette на американському ринку чоловічих товарів для гоління складала 70% у 2010-му році, а у 2016-му — впала до 54%. Більшість споживачів перейшли до компаній Dollar Shave Club, Harry’s та інших, які пропонують доставляти товари для гоління до вашої домівки.

  • У 2016-му році десятки компаній, що продають матраци споживачам (у тому числі Leesa, Casper, Purple), а не постачають їх у магазини, відвоювали 5% цього ринку у США, а у 2017-му подвоїли свою частку.

  • Прибуток компаній, що продають набори продуктів для приготування їжі, у наступні роки за прогнозами мають зрости у десятки разів.

Дослідження Interactive Advertising Bureau свідчить: компанії на кшталт Warby Parker (пропонує доставити окуляри до вашого дому, з безкоштовною приміркою оправ) та Blue Apron (привозить готові комплекти інгредієнтів для приготування їжі) — це не просто тимчасове модне віяння, а результат зсуву економіки у напрямку більш кастомізованих брендів.

Особливо помітно це у США: американці все частіше обирають продукти компаній, що будують прямі комунікації з клієнтами. Ці бізнеси є більш гнучкими, ніж великі організації, а значить, можуть задовольняти потреби споживачів у режимі реального часу.

Компанії, що будують прямі комунікації з клієнтами, є більш гнучкими, а значить, можуть задовольняти їхні потреби у режимі реального часу

Традиційна модель передбачає, що компанії проектують, виробляють і виводять на ринок свої продукти, а великі магазини (Walmart, Best Buy, Target, а потім і Amazon) — пропонують їх споживачам. Але нові бренди, що мають прямий доступ до клієнтів (direct-to-consumer brands), отримують змогу спроектувати кращий досвід на кожній стадії циклу купівлі. Вони володіють більш повною інформацією про споживача, здатні вибудувати міцні стосунки з ним — і, зрештою, отримати вищі прибутки.

Деякі великі компанії вже починають використовувати цей підхід і створюють (чи розширюють) власні канали продажу та маркетингу в рамках даного тренду. Наприклад, Nike очікує, що їхній продаж у моделі direct-to-consumer складе $16 млрд. у 2020 році.

Чому саме зараз ми спостерігаємо описані процеси? Одна з найголовніших причин — розширення можливостей для таргетованої реклами у соцмережах. Цей інструмент дозволяє навіть малому бізнесу легше запропонувати свій продукт ідеальній цільовій аудиторії. І великим компаніям потрібно враховувати це, міркуючи про майбутнє.

За матеріалами The Hustle.

Ілюстрація: Depositphotos.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Налаштуйся на зміни. Нова психологія успіхуНалаштуйся на зміни. Нова психологія успіху
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)