ТЕНДЕНЦІЇ | IT 5 травня 2011 р.

Цілі та ролі ІТ-персоналу чекають на зміни

Трансформація знань і навичок ІТ-персоналу — найближче майбутнє ІТ-підрозділів у складі бізнесу. Підвищення відповідальності й нові ролі співробітників ІТ: від впровадження програм і систем до їхньої експлуатації.

Цілі та ролі ІТ-персоналу чекають на зміни Сьогодні ІТ-директори мають наймати чотири типи ІТ-професіоналів і використовувати їхні навички: розробників мобільних додатків, соціальних мереж і програм для спільної роботи; бізнес-експертів, керуючих хмарними поставками; фахівців з неструктурованих даних. Чому саме ці ІТ-спеціалісти є найбільш важливими для підтримки конкурентноздатності вашої компанії?

Відповідно до опитування 370 ІТ-керівників, проведеному журналом CIO разом з MIT Center for Information Systems Research (CISR), ІТ-директори бачать ряд серйозних проблем у компетенції своїх ІТ-груп і компаній. Найбільші пробіли існують у розвитку соціальних мереж, спільній роботі й мобільних технологіях. 44% ІТ-директорів заявили, що їхнім компаніям не вистачає досвіду спільної роботи, лише 8% охарактеризували спільну діяльність як "формальна можливість компанії". У той час як 27% повідомили про відсутність досвіду в оцінці значимості для компанії планшетів, мобільних й інших технологічних нововведень.

У ході опитування було з'ясовано, що сьогодні роль ІТ-відділу виходить за рамки тільки забезпечення систем. Технологи також повинні допомагати компаніям у використанні технологій.

Традиційно ІТ-відділи зосереджують на реалізації двох аспектів: створення додатків і виконання різних ІТ-функцій. Зовсім недавно їхня компетенція змістилася від ізольованих додатків на корпоративні платформи. Опитування наводить на думку, що додалася третя складова відповідальності до традиційних зобов'язань ІТ-підрозділів: використання технології. Наполегливе зусилля для монетизації накопичених даних і нових технологій на цифрових платформах компанії — нове значиме завдання груп ІТ.

Використання технології вимагає розробки цифрових особливостей компанії, таких як оптимізація бізнес-процесів, управління основними даними, бізнес-аналітика й використання соціальних мереж для спільної внутрікорпоративної діяльності. Дослідження показало, що 88% ІТ-підрозділів розробляють і підтримують ці можливості. Більше третини ІТ-керівників заявили, що їхній відділ у цьому аспекті несе більше відповідальності за забезпечення співробітників і фахівців, ніж це здійснює бізнес.

Незважаючи на необхідність створення систем, їхній запуск, ведення інших ІТ-процесів, підрозділи ІТ повинні визнати — перспективні плани ІТ обертаються навколо забезпечення компаній технологіями для підвищення конкурентноздатності бізнесу. У процесі дослідження MIT CISR виявили, що деякі ІТ-групи вже плавно перетікають із одного стану в інший, зосереджуючи увагу на зміні бізнесу, глобальних бізнес-процесах, управлінні або доставці загальнодоступних сервісів. Інші ІТ-підрозділи створюють нові досвідчені центри або крос-функціональні групи, відповідальні за нові цифрові потреби, такі як управління основними даними і стратегії соціальних мереж.

Наразі у компанії для ІТ не існує типової моделі плану розвитку, але прийшов час для ІТ-директорів почати експериментувати не тільки з новими ролями, але й новими структурами, які змінять розуміння команди ІТ з "постачальника технологій" на "експлуататора технологій". Професіонали ІТ у своїх нових ролях допоможуть ІТ-директору провести прийдешні організаційні зміни.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)