ТЕНДЕНЦІЇ | IT 5 травня 2011 р.

Цілі та ролі ІТ-персоналу чекають на зміни

Трансформація знань і навичок ІТ-персоналу — найближче майбутнє ІТ-підрозділів у складі бізнесу. Підвищення відповідальності й нові ролі співробітників ІТ: від впровадження програм і систем до їхньої експлуатації.

Цілі та ролі ІТ-персоналу чекають на зміни Сьогодні ІТ-директори мають наймати чотири типи ІТ-професіоналів і використовувати їхні навички: розробників мобільних додатків, соціальних мереж і програм для спільної роботи; бізнес-експертів, керуючих хмарними поставками; фахівців з неструктурованих даних. Чому саме ці ІТ-спеціалісти є найбільш важливими для підтримки конкурентноздатності вашої компанії?

Відповідно до опитування 370 ІТ-керівників, проведеному журналом CIO разом з MIT Center for Information Systems Research (CISR), ІТ-директори бачать ряд серйозних проблем у компетенції своїх ІТ-груп і компаній. Найбільші пробіли існують у розвитку соціальних мереж, спільній роботі й мобільних технологіях. 44% ІТ-директорів заявили, що їхнім компаніям не вистачає досвіду спільної роботи, лише 8% охарактеризували спільну діяльність як "формальна можливість компанії". У той час як 27% повідомили про відсутність досвіду в оцінці значимості для компанії планшетів, мобільних й інших технологічних нововведень.

У ході опитування було з'ясовано, що сьогодні роль ІТ-відділу виходить за рамки тільки забезпечення систем. Технологи також повинні допомагати компаніям у використанні технологій.

Традиційно ІТ-відділи зосереджують на реалізації двох аспектів: створення додатків і виконання різних ІТ-функцій. Зовсім недавно їхня компетенція змістилася від ізольованих додатків на корпоративні платформи. Опитування наводить на думку, що додалася третя складова відповідальності до традиційних зобов'язань ІТ-підрозділів: використання технології. Наполегливе зусилля для монетизації накопичених даних і нових технологій на цифрових платформах компанії — нове значиме завдання груп ІТ.

Використання технології вимагає розробки цифрових особливостей компанії, таких як оптимізація бізнес-процесів, управління основними даними, бізнес-аналітика й використання соціальних мереж для спільної внутрікорпоративної діяльності. Дослідження показало, що 88% ІТ-підрозділів розробляють і підтримують ці можливості. Більше третини ІТ-керівників заявили, що їхній відділ у цьому аспекті несе більше відповідальності за забезпечення співробітників і фахівців, ніж це здійснює бізнес.

Незважаючи на необхідність створення систем, їхній запуск, ведення інших ІТ-процесів, підрозділи ІТ повинні визнати — перспективні плани ІТ обертаються навколо забезпечення компаній технологіями для підвищення конкурентноздатності бізнесу. У процесі дослідження MIT CISR виявили, що деякі ІТ-групи вже плавно перетікають із одного стану в інший, зосереджуючи увагу на зміні бізнесу, глобальних бізнес-процесах, управлінні або доставці загальнодоступних сервісів. Інші ІТ-підрозділи створюють нові досвідчені центри або крос-функціональні групи, відповідальні за нові цифрові потреби, такі як управління основними даними і стратегії соціальних мереж.

Наразі у компанії для ІТ не існує типової моделі плану розвитку, але прийшов час для ІТ-директорів почати експериментувати не тільки з новими ролями, але й новими структурами, які змінять розуміння команди ІТ з "постачальника технологій" на "експлуататора технологій". Професіонали ІТ у своїх нових ролях допоможуть ІТ-директору провести прийдешні організаційні зміни.

За матеріалами TADVISER.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)