ТЕНДЕНЦІЇ | Антирейтинг 21 січня 2013 р.

15 компаній, які демонструють найгірший клієнтський сервіс

Макс Нісен (Max Niesen), репортер видання Business Insider, ділиться переліком 15 найгірших компаній з точки зору клієнтського сервісу.

15 компаній, які демонструють найгірший клієнтський сервіс Від поганого клієнтського сервісу іноді страждають не просто окремі компанії, а цілі сфери та галузі. До переліку потрапили компанії, які надають комунальні послуги, авіакомпанії та кабельні компанії. Саме вони продемонстрували найнижчий індекс задоволеності клієнтів за даними дослідження American Consumer Satisfaction Index.

Відносно низький рівень конкуренції, а також той факт, що компанії часто заплющують очі на свої власні проблеми, стали основними причинами низького рейтингу.

Нижче наведено перелік із 15 компаній, які продемонстрували найгірший рівень клієнтського сервісу протягом останнього року.

15. Bank of America. Клієнти переходять з більших банків до менших. Репутація Bank of America постраждала в першу чергу через високі та неочікувані карткові комісії.

14. CenturyLink. Оскільки все більше та більше клієнтів позбавляються від стаціонарних телефонів, то і бізнес компанії CenturyLink також скорочується.

13. Delta. Скарги щодо авіакомпаній часто фокусуються на слабкому сервісі та необґрунтовано високій вартості послуг. Погіршення показників Delta почалося після її злиття із компанією Northwestern.

12. US Airways. Рейтинг US Airways частково зріс порівняно з минулим роком, але він до сих пір залишається дуже і дуже низьким. Причина, як завжди — високі ціни і поганий сервіс.

11. Twitter. Більшість компаній, які належать до категорії соціальних медіа, отримали низький рейтинг. Відбувається це через зростання занепокоєння щодо персональних даних клієнтів, а також занадто агресивній монетизаційній політиці веб-сервісів.

10. American Airlines. Ця компанія зайняла друге місце в антирейтингу серед авіакомпаній. Причини типові для всіх компаній із цієї сфери: високі ціни і поганий сервіс.

9. Cox Communications (Television Service). Клієнти цієї компанії в 2012 році скаржилися на надмірне підвищення цін та комісій. Не сподобалися користувачам і нові тактики продажів компанії.

8. LinkedIn. Це друга соцмережа в антирейтингу. Користувачі звинувачують її у цінуванні власних інтересів вище, ніж інтереси зареєстрованих учасників. Вони скаржаться на надмірну рекламу та потуги сервісу щодо монетизації.

7. Time Warner Cable. Компанія швидко втрачає базу своїх клієнтів — саме це може бути поясненням того, що в 2012 році її показники трішки кращі, ніж у 2011. Адже найбільш незадоволені клієнти просто йдуть геть.

6. United Airlines. Ця організація отримала найнижчий рейтинг серед авіакомпаній після злиття з компанією Continental.

5. Facebook. Після важкого року та провального IPO компанія опинилася на найнижчій сходинці за рівнем клієнтської задоволеності серед соціальних мереж.

4. Comcast (Television Service). Кабельний бізнес Comcast негативно вплинув на її телефонні сервіси. Як наслідок, компанія втратила 400 000 клієнтів. Саме це і спричинило до різкого падіння задоволеності.

3. Charter Communications. Ця компанія очолює антирейтинг серед телевізійних компанії.

2. Northeast Utilities. Більшості людей доводиться взаємодіяти з комунальними компаніями тільки в часи стихійних лих. На жаль, компанії Northeast Utilities не вдалося виправдати сподівання людей після урагану Ірен.

1. Long Island Power Authority. Ще одна комунальна компанія, розташована в Нью-Йорку, яка найбільше постраждала від урагану Ірен. Деякі сектори, що обслуговуються цією компанією, вийшли з ладу більш, ніж на тиждень. Це основна причина її "перемоги" в антирейтингу компаній.

За матеріалами "The 15 Worst Companies For Customer Service", Business Insider.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2017
Київ, Нивки-хол
Стратегія оптимізації витрат (Олена Павлова)
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)