ТЕНДЕНЦІЇ | Диджиталізація 4 січня 2016 р.

Цифровий «підрив»: як випередити конкурентів

Сьогодні, коли диджиталізація все глибше просувається в царину традиційного бізнесу, керівники стоять перед вибором: або вирішитись на «підрив» своїх компаній, або це зробить хтось інший.

Цифровий «підрив»: як випередити конкурентів
Ілюстрація: Shutterstock
За оцінками IDC, протягом трьох найближчих років у кожній галузі буде «підірвано» третину з першої двадцятки компаній. В останніх звітах Gartner та Forrester також відзначається, що темпи digital-інновації (яка втілюється зокрема у «хмарних» обчисленнях, мобільних пристроях та все досконаліших методах аналізу даних) прискорюються, а радіус її дії поширюється. За словами Френка Дженса (Frank Gens), головного аналітика IDC, «провідні компанії в кожній галузі усвідомлюють: якщо вони не візьмуть ініціативу в свої руки, то стануть жертвами “підриву”».

Останнє дослідження IBM показало: за два останні роки кількість керівників, які вважають найнебезпечнішими для себе конкурентами гравців з інших галузей, котрі повною мірою скористалися з переваг цифризації, збільшилась з 43% до 54%. На думку цих СЕО, упродовж наступних трьох-п’яти років цифровий “підрив” стане основним фактором, що впливатиме на їхні організації.

Що ж робити в таких умовах генеральним директорам та іншим управлінцям найвищих рівнів? Ось шість ідей, сформульованих на основі рекомендацій IBM та IDC.

1. Забезпечте наявність в управлінській команді цифрових знань в обсязі, який би дозволив проводити масштабне запровадження digital-технологій. Для цього, як вважають аналітики IDC, потрібен директор з цифризації (операційний директор, добре «підкований» у цифровій сфері) та/чи IT-директор, якій впевнено почуває себе на теренах маркетингу. Тоді можна буде досягти потрібного балансу між швидкими темпами інновації, що генеруватиметься не лише в R&D підрозділі, а по всій організації, та все зростаючою потребою в системному управлінні та інтеграції окремих цифрових ініціатив.

2. Зробіть залучення талановитих розробників (бажано зі знаннями вашого ринку) одним зі своїх стратегічних пріоритетів. На думку фахівців IDC, протягом 2016-го та наступних років це питання повинно займати третє, четверте чи п’яте місце серед головних пріоритетів вашої компанії.

3. Розгляньте можливість створення окремого цифрового підрозділу. Як зазначають представники IDC, це може стати короткостроковою стратегією нарощування спроможності компанії генерувати цифрову інновацію.

4. Використовуйте інноваційні рішення, створені зовнішніми сторонами. Згідно опитування IBM, це планують робити 54% топ-менеджерів, а 70% — збираються для цього розширити свою партнерську мережу.

5. Розглядайте зворотній зв'язок від клієнта як засіб ідентифікації нових трендів та технологій. Відповідно до опитування IBM 2013-го року, 60% респондентів назвали це своїм головним пріоритетом. Але, як з’ясувалось під час останнього дослідження, на практиці цей намір втілили тільки 50% опитаних. За словами фахівців IBM, безпосереднє спілкування компаній з клієнтами та подальше вивчення й використання інсайтів останніх — це мета, якої ще потрібно досягати.

6. Змініть спосіб взаємодії компанії з клієнтами. Згідно останнього опитування IBM, 66% топів вважають, що потрібно більшою мірою сприймати клієнтів як особистості (2013-го цю думку висловили 44% керівників), а 81% — планують зробити цифрові інструменти головним рушієм взаємодії між організацією і споживачами (це на 19% більше, ніж два роки тому).

Ці кроки можуть допомогти керівникам не просто випередити «підривників», які можуть суттєво ослабити позиції їхніх компанії, але й також стати каталізатором змін у своїй та, не виключено, в інших галузях. Утім, як би не склалися обставини, набагато краще грати на упередження, ніж намагатися реагувати на кимось нав’язані зміни.

За матеріалами "6 Ways for CEOs to Leverage Digital Disruption", Chief Executive.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
11-12 травня 2018
Київ
СПІН-технологія активних продажів (Ірина Сінчалова)
21-25 травня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR (Оксана Кондратенко)
22-23 травня 2018
Київ
Мотивація. Оплата праці. Пільги. Компенсації (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Заговор богатыхЗаговор богатых
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)