ТЕНДЕНЦІЇ | Технології 13 лютого 2017 р.

Тренди-2017: життя під наглядом

Джерело: innovations

Споживачі прагнуть, щоб товари й сервіси їх «розуміли», підлаштовувались під їхні потреби — тому очікування щодо персоналізації все зростають. Завдяки стрімкому розвитку сучасних технологій задовольнити ці очікування (і перевершити їх) стає цілком можливим. Світ починає дещо нагадувати книжки про «Великого Брата», ось тільки в реальності ці зміни будуть для більшості бажаними.

Тренди-2017: життя під наглядом За прогнозами фахівців trendwatching.com, у 2017-му два напрямки технологічного розвитку посилюватимуть цей тренд. По-перше, екрани перестануть бути основним способом спілкування з цифровими девайсами. Головні гравці цього ринку зійшлись на думці, що майбутнє інтерфейсу — це голосові команди.

2016 рік став переламним для технологій розпізнавання мови: тепер користуватись сервісом Baidu швидше і зручніше, аніж набирати текст на клавіатурі смартфону. Тести показали, що для англійської мови швидкість більша у понад 3 рази, а кількість помилок — менша на 20,4%.

По-друге, зростатиме популярність «віртуальних асистентів» з елементами штучного інтелекту. Прогнозується, що кількість користувачів такого програмного забезпечення зросте з 390 млн. у 2015 році до 1,8 млрд. у 2021-му.

Які «перші ластівки» цієї тенденції вже можна побачити на ринку? Одна з них — це проанонсована у жовтні 2016 року система Google Home. Вона коштує $129, а її основна мета — завжди бути на зв’язку, щоб постійно перевіряти Google-акаунти свого власника, включно з електронною поштою, календарем, завантаженими файлами та фото. Сервіс має повідомляти про зустрічі, складати списки (справ чи покупок) тощо.

За допомогою голосових команд користувач може ставити Google Home запитання та дізнаватись новини щодо погоди, трафіку чи спортивних подій. Можна слухати музику через інтегровані до системи Spotify чи Pandora, а також під’єднати Google Home до інших девайсів «розумного дому» (на кшталт Chromecast та Nest).

Великі технологічні гравці дозволяють третім сторонам ставати частиною своєї екосистеми, якщо вони можуть додати цінності продукту

Практично кожен великий гравець технологічного ринку має власного «віртуального асистента»: у Apple є Siri, у Microsoft — Cortana, у Baidu — Duer. У жовтні 2016-го року компанія Samsung придбала Viv — платформу для спілкування зі штучним інтелектом, створену тією ж командою, що розробила Siri.

Viv дозволяє програмістам вбудовувати власних «асистентів» у додатки, продукти та сервіси. Система сама генерує новий код, відповідно до поставлених перед нею завдань. У листопаді 2016-го Samsung оголосила, що Viv стане однією з ключових функцій її Galaxy S8.

Звичайно, цей тренд неможливо уявити без нової хвилі розумних роботів, які поступово входять до життя людей і їхніх домівок. Один з прикладів продемонструвала у липні 2016-го року китайська компанія ROOBO. Її робот Domgy, схожий на собаку, використовує штучний інтелект та розпізнає обличчя, тому може гратись із кожним членом родини по-різному, відповідно до їхніх смаків. Також робот може повідомляти, якщо у квартиру хтось намагатиметься проникнути. Domgy може вільно переміщуватись по домівці, оминаючи перешкоди, а коли його батарея наблизиться до критичного мінімуму — сам піде до зарядної станції. Контролювати девайс можна або зі смартфону, або через тачскрін на його «мордочці».

Цей тренд відкриває величезні можливості як для користувачів, так і для бізнесу. Адже усі великі гравці є прихильниками моделі платформ — тобто дозволяють третій стороні ставати частиною своєї екосистеми, якщо вона може додати цінності продукту. Таким чином, щоб використовувати цей тренд, зовсім не потрібно бути гігантом технологічної сфери.

За матеріалами trendwatching.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2017
Київ, Premier Hotel Rus
ABC-Forum: Artificial Intelligence, Big Data, Clouds. Проривні технології у фінансовій сфері
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)