McKinsey & Company: капіляри глобального впливу

McKinsey & Company нині вважається найпрестижнішою консалтинговою фірмою у світі. Надаючи послуги транснаціональним корпораціям і урядам, які шукають способи максимізувати прибутки та підвищити ефективність, вона заробляє мільярди доларів. Але журналісти Волт Богданич і Майкл Форсайт у своїй книзі «When McKinsey Comes to Town» створили портрет компанії, що різко контрастує з її публічним іміджем…

Читати далі →

MURA: незграбна абревіатура, яка може здійснити революцію у нашій роботі

Ліза Боделл (Lisa Bodell), CEO FutureThink та авторка книги «Why Simple Wins: Escape the Complexity Trap and Get to Work That Matters» («Чому просте перемагає: як уникнути пастки складнощів і взятися за роботу, яка має значення»), розробила підхід MURA у 2015 році, щоб дати командам практичний підхід до спрощення роботи…

Читати далі →

Еволюція до організації, що спирається на навички: коротка ретроспектива

Концепція роботи, яку більшість з нас має сьогодні, налічує близько 140 років. Вона щонайменше така ж давня, як і Друга промислова революція (1870-1930), коли роботодавці об’єднали розрізнені види діяльності в робочі місця, робочі місця — в групи робочих місць, а групи робочих місць — у функції…

Читати далі →

Міф про тайм-менеджмент

Лише через кілька тижнів після того, як я влаштувалася на свою першу після закінчення коледжу роботу, мене відправили на внутрішньокорпоративні курси тайм-менеджменту. У всій організації не було жодної людини, хто б їх не пройшов…

Читати далі →

Довіра — основа величі

Довіра має кілька визначень, але мені подобається думати про неї як про впевненість у людині, групі людей або системі в умовах невизначеності та ризику. Довіряючи комусь, ми відчуваємо комфорт від того, що інша сторона піклуватиметься про наші інтереси чесно і компетентно…

Читати далі →

Які працівники вам потрібні?

Основоположне управлінське запитання: які працівники вам потрібні? Чи ставлю я його клієнту особисто, чи групі слухачів — я зазвичай отримую у відповідь перерахування розпливчастих позитивних характеристик на кшталт: «Потрібні продуктивні працівники. Ті, хто душею вболівають за справу. Вірні. Честолюбні. Інтелігентні. Щоб уміли ладнати з людьми. Щоб правильно дивилися на речі…»

Читати далі →

4 кроки управління людьми в компанії Walt Disney

Співробітники діснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, який складається з чотирьох кроків: відбір, навчання, спілкування та турбота…

Читати далі →

Прокрастинація — наш природний захист

Є латинська приказка: festina lente — «поспішай повільно». У давнину римляни були не єдиним народом, який поважав акт свідомої бездіяльності. Китайський мислитель Лао-цзи став автором доктрини у-вей, «пасивного досягнення».

Мало хто розуміє, що прокрастинація (від лат. procrastinatio — відкладання, відтермінування) – це наш природний захист: нехай усе йде своєю чергою і вправляється в антикрихкості…

Читати далі →

Як організації використовують і експлуатують своїх співробітників

У добре відомій п’єсі Артура Міллера «Смерть комівояжера» розповідається про трагічне життя і смерть Віллі Ломана. Віллі працював комівояжером у компанії Wagner тридцять чотири роки, подорожуючи через усю Нову Англію рік за роком як «відповідальний за регіон Нової Англії» в компанії. Однак у віці шістдесяти років Віллі розуміє, що вже не в силах постійно переїжджати з місця на місце…

Читати далі →

Міф: Найважливішим є баланс між роботою і дозвіллям

Працювати важко. Щодня ви витримуєте стрес від того, що постійно треба переборювати різноманітні труднощі, матеріально забезпечувати родину, вчитися поводитися лише так, як заведено, щоб просунути свою кар’єру і заробити більше. І завжди над головою висить загроза змін, оскільки компанія завжди може змінити напрям діяльності, вивести вашу посаду поза штат або залучити особливо «розумний» комп’ютер, що зможе виконувати вашу роботу краще, швидше і дешевше…

Читати далі →