Міф про тайм-менеджмент

Лише через кілька тижнів після того, як я влаштувалася на свою першу після закінчення коледжу роботу, мене відправили на внутрішньокорпоративні курси тайм-менеджменту. У всій організації не було жодної людини, хто б їх не пройшов…

Читати далі →

Довіра — основа величі

Довіра має кілька визначень, але мені подобається думати про неї як про впевненість у людині, групі людей або системі в умовах невизначеності та ризику. Довіряючи комусь, ми відчуваємо комфорт від того, що інша сторона піклуватиметься про наші інтереси чесно і компетентно…

Читати далі →

Які працівники вам потрібні?

Основоположне управлінське запитання: які працівники вам потрібні? Чи ставлю я його клієнту особисто, чи групі слухачів — я зазвичай отримую у відповідь перерахування розпливчастих позитивних характеристик на кшталт: «Потрібні продуктивні працівники. Ті, хто душею вболівають за справу. Вірні. Честолюбні. Інтелігентні. Щоб уміли ладнати з людьми. Щоб правильно дивилися на речі…»

Читати далі →

4 кроки управління людьми в компанії Walt Disney

Співробітники діснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, який складається з чотирьох кроків: відбір, навчання, спілкування та турбота…

Читати далі →

Прокрастинація — наш природний захист

Є латинська приказка: festina lente — «поспішай повільно». У давнину римляни були не єдиним народом, який поважав акт свідомої бездіяльності. Китайський мислитель Лао-цзи став автором доктрини у-вей, «пасивного досягнення».

Мало хто розуміє, що прокрастинація (від лат. procrastinatio — відкладання, відтермінування) – це наш природний захист: нехай усе йде своєю чергою і вправляється в антикрихкості…

Читати далі →

Як організації використовують і експлуатують своїх співробітників

У добре відомій п’єсі Артура Міллера «Смерть комівояжера» розповідається про трагічне життя і смерть Віллі Ломана. Віллі працював комівояжером у компанії Wagner тридцять чотири роки, подорожуючи через усю Нову Англію рік за роком як «відповідальний за регіон Нової Англії» в компанії. Однак у віці шістдесяти років Віллі розуміє, що вже не в силах постійно переїжджати з місця на місце…

Читати далі →

Міф: Найважливішим є баланс між роботою і дозвіллям

Працювати важко. Щодня ви витримуєте стрес від того, що постійно треба переборювати різноманітні труднощі, матеріально забезпечувати родину, вчитися поводитися лише так, як заведено, щоб просунути свою кар’єру і заробити більше. І завжди над головою висить загроза змін, оскільки компанія завжди може змінити напрям діяльності, вивести вашу посаду поза штат або залучити особливо «розумний» комп’ютер, що зможе виконувати вашу роботу краще, швидше і дешевше…

Читати далі →

Що робить бюрократію такою сильною

Бюрократія схожа на порнографію: складно знайти людей, які її захищатимуть, але вона все одно скрізь. Даг Макміллон (Doug McMillon), генеральний директор Walmart, називає бюрократію «злодієм». Джеймі Даймон (Jamie Dimon), голова ради директорів JP Morgan Chase, охрестив її «хворобою», а Чарльз Мангер (Charlie Munger), заступник ради директорів Berkshire Hathaway, каже, що клешні бюрократії «схожі на злоякісну пухлину»…

Читати далі →

Работа делается не на работе

Спросите людей, куда они идут, если им очень надо что-то сделать. Самым редким ответом будет «в офис». И правда. Офис — последнее место, куда устремляются, если действительно надо поработать…

Читати далі →

10 фраз, які підривають продуктивну роботу

У CEO, співробітника, лікаря, вчителя, спортсмена, дитини і навіть верховного судді більше спільного, ніж може здатися на перший погляд. Всі вони займаються самообманом, коли мова заходить про питання продуктивності. Люди виступають найлютішим ворогом для самих себе. Адже нам так подобається втішати і виправдовувати себе помилковими твердженнями…

Читати далі →