Розповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Вона нагадує нам про силу одинака, який робить щось так, як треба, — приклад може швидко поширитися, і поведінка та культура цілої команди стануть іншими…
Читати далі →Категорія: Ідеї/Інновації
Ідеї/Інновації
Тест Starbucks: чашка кави як найшвидший шлях до ідеального пітчу
Одна з найважливіших речей, яку ви можете зробити як підприємець, — це викинути свою ідею з голови. Це означає, що ви маєте провести так званий пітчинг…
Читати далі →Підривне творення проти непідривного: жоден бізнес не існує в ізоляції
Інновації та зростання спричиняють прецесійні ефекти — або, кажучи економічною мовою, вторинні ефекти — для третіх сторін, і ці ефекти можуть бути досить масштабними. Про це пишуть Чан Кім (Chan Kim) і Рене Моборн (Renée Mauborgne) у своїй новій книзі «Beyond Disruption»…
Читати далі →25 правил ідеального брейнштормінгу
Кожен із нас хоч раз брав участь у мозковому штурмі, який із тріском провалився. Причини провалів можуть бути найрізноманітнішими. Наприклад, хтось із віцепрезидентів міг відкидати одну ідею за іншою — і врешті-решт усі замовкли. Або учасники команди могли приклеїти на стіну 250 листочків з ідеями і не знати, що робити далі…
Читати далі →Чотири «С» досконалості
Будь-яке творче починання — чи то фільм, п’єса, роман, картина або ще щось подібне — буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма наступними якостями, так званими чотирма «С»…
Читати далі →П’ять дивовижних способів підвищити свою креативність
Можливо, ви не вважаєте себе надто креативною людиною. І, можливо, просто зараз так і є. Але дедалі більше досліджень показують, що будь-яка людина має здатність стати хоча б трохи креативнішою й оригінальнішою, і часом це відбувається вельми дивовижним чином…
Читати далі →Як знайти «точку опори» на ринку?
Коли засновники нового бізнесу шукають шляхи його зростання, вони намагаються зрозуміти потреби цільових споживачів: тільки так можна знайти «точку опори», щоб розвивати свою «підривну» стратегію і завойовувати нові ринки…
Читати далі →Довгострокові тенденції часто дуже передбачувані
Надійне та довгострокове прогнозування базується на потужних мегатенденціях, які зумовили глибокі, послідовні, а отже, відносно передбачувані зміни протягом останніх тридцяти років…
Читати далі →Наступна велика ідея
Легендарний маркетолог Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі пише про плутанину, яка виникла щодо так званої «великої ідеї», і в чому вона насправді полягає…
Читати далі →10 методів ефективного брейнштормінгу
Правильно проведений брейнштормінг приносить не тільки нові ідеї, а й наповнює членів команди енергією і радістю. Але існує безліч факторів, котрі можуть стати причиною, з якої цей вид спілкування перетвориться на марнування часу…
Читати далі →