Як розігнати інновації за допомогою слонів, кобр і відкладеного судження

Інновації — це марафон, а не спринт. Вони потребують витримки, послідовности й внутрішньої дисципліни, щоб дивитися на проблеми під новим кутом. Ті, хто опановує цей процес, здобувають стратегічну перевагу, що дозволяє не лише виживати в конкурентному середовищі, а й встановлювати нові правила гри — дивуючи клієнтів і ламаючи шаблони…

Читати далі →

9 практичних технік для стимулювання креативності та інновацій

Для більшості людей креативність залишається таємничою якістю, якою володіють лише одиниці — такі як Стів Джобс, Альберт Ейнштейн, Grateful Dead, Генрі Манчіні тощо — і яка недосяжна для більшості з нас. Але це не так, — переконаний Елі Амдур (Eli Amdur), професор лідерства, журналіст-аналітик ринку праці та бізнес-консультант…

Читати далі →

Що таке система ідей?

Система ідей — це структурований метод збору, організації, оцінки та реалізації ідей у бізнесі. Це не просто місце для зберігання ідей, а створення процесу, який гарантує, що найкращі ідеї будуть виявлені, розвинені та втілені в життя…

Читати далі →

Помилка Джека Велча, або Чому бізнес-лідерам варто змиритися з хаосом

Джек Велч (Jack Welch), колишній генеральний директор General Electric, одного разу проголосив: «Варіативність — це зло». За допомогою таких управлінських практик, як «Шість сигм», Велч та багато інших бізнес-лідерів прагнули повністю викорінити ризик із діяльності своїх компаній…

Читати далі →

Найдивніші винаходи, які коли-небудь були запатентовані

Хоча більшість винаходів спрямовані на вирішення звичайних проблем і поліпшення життя, деякі мають більш дивне походження і призначення. Ексцентричні винахідники протягом всієї історії давали волю своїй уяві, створюючи в процесі своєрідні, іноді кумедні винаходи. Хоча часто непрактичні, ці дивні витвори дають змогу зазирнути у світ творчого духу…

Читати далі →

Стратегії, що сприяють переходу до цифрового рішення

Інвестиції в цифрові технології не окупляться, якщо керівництво не вкладатиме кошти в ініціативи, що стимулюють використання нового рішення клієнтами або внутрішніми користувачами, — пишуть консультанти McKinsey у своїй книзі «Rewired»…

Читати далі →

Парадокс мовою бізнесу

Багато концепцій, що стосуються бізнесу, передбачають взаємовиключні потреби. Наприклад, робота з клієнтами має на увазі «проштовхування» будь-якої послуги покупцеві і «витягування» його власних потреб і бажань…

Читати далі →

Ефект сотої мавпи: сила прикладу

Розповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Вона нагадує нам про силу одинака, який робить щось так, як треба, — приклад може швидко поширитися, і поведінка та культура цілої команди стануть іншими…

Читати далі →

Підривне творення проти непідривного: жоден бізнес не існує в ізоляції

Інновації та зростання спричиняють прецесійні ефекти — або, кажучи економічною мовою, вторинні ефекти — для третіх сторін, і ці ефекти можуть бути досить масштабними. Про це пишуть Чан Кім (Chan Kim) і Рене Моборн (Renée Mauborgne) у своїй новій книзі «Beyond Disruption»…

Читати далі →