Сила проактивного вирішення проблем

Дуже багато організацій чекають, поки проблеми переростуть у кризу, перш ніж почати діяти. У своїй нещодавно виданій книзі «Proactive Problem Solving» («Проактивне вирішення проблем») Даг Голл (Doug Hall) кидає виклик цьому реактивному мисленню, пропонуючи методологію, яка трансформує шляхи передбачення та вирішення проблем до того, як вони перетворяться на надзвичайні ситуації…

Читати далі →

Як використовувати науку про особистість, щоб приймати кращі рішення

Деякі з найважливіших рішень, які ми приймаємо, пов’язані з судженнями про людей — кого найняти на роботу, з ким одружитися, яких друзів мати, на яку роботу влаштуватися або якого ділового партнера обрати. Правильне судження про людей стає критично важливою навичкою в усіх аспектах життя…

Читати далі →

Еволюція до організації, що спирається на навички: коротка ретроспектива

Концепція роботи, яку більшість з нас має сьогодні, налічує близько 140 років. Вона щонайменше така ж давня, як і Друга промислова революція (1870-1930), коли роботодавці об’єднали розрізнені види діяльності в робочі місця, робочі місця — в групи робочих місць, а групи робочих місць — у функції…

Читати далі →

25 типових причин, що заганяють компанії в глухий кут

Барри Мольц (Barry Moltz), предприниматель с 20-летним стажем, известный бизнес-консультант, создал уникальную формулу, позволяющую вывести бизнес из тупика и двинуться вперед. В книге “Бизнес: Restart” (How To Get Unstuck: 25 Ways to Get Your Business Growing Again) Барри приводит 25 самых распространенных ошибок, которые загоняют владельцев малого бизнеса в болото…

Читати далі →

Помилка Джека Велча, або Чому бізнес-лідерам варто змиритися з хаосом

Джек Велч (Jack Welch), колишній генеральний директор General Electric, одного разу проголосив: «Варіативність — це зло». За допомогою таких управлінських практик, як «Шість сигм», Велч та багато інших бізнес-лідерів прагнули повністю викорінити ризик із діяльності своїх компаній…

Читати далі →

СЕО мирного і воєнного часу

Мир у бізнесі означає періоди, коли компанія має велику перевагу перед конкурентами на ключовому ринку, причому цей ринок зростає. За часів миру компанія може зосередитися на розширенні ринку і подальшому розвитку конкурентних переваг…

Читати далі →

Короткий шлях до інстинктивного вибору

У середині 1990-х одна велика сироварна компанія, здавалося, працювала за негласним принципом: ми уникатимемо корів, молочних ферм і корівників на всіх упаковках і в рекламі. Замість фокусування на тому, звідки походить їхній сир, вони просували на ринку зручність, зробивши основний акцент на попередньо подрібненому сирі та низці продуктових інновацій…

Читати далі →

Хай-тек-притча

На першому році продажу продукту (здебільшого його альфа- і бета-версій) новоявлена хай-тек-компанія розширює коло своїх клієнтів, включивши до нього технологічних ентузіастів-новаторів і одного-двох ранніх послідовників-провидців…

Читати далі →

Міф про тайм-менеджмент

Лише через кілька тижнів після того, як я влаштувалася на свою першу після закінчення коледжу роботу, мене відправили на внутрішньокорпоративні курси тайм-менеджменту. У всій організації не було жодної людини, хто б їх не пройшов…

Читати далі →