Як будують фальшивий інформаційний світ

Людство отримало до рук безліч генераторів інформації, і сьогодні інформації більше, аніж можливостей її засвоєння. Це дає змогу добре ховати голку в копиці сіна — масу фейків і дезінформації, які, до речі, навіть любить масова свідомість, оскільки поширюються вони швидше, ніж звичайна інформація…

Читати далі →

Принцип «гарячої плити» в менеджменті

Принцип «гарячої плити» — це загальноприйнята концепція менеджменту, яка була запропонована соціальним психологом Дугласом Мюрреєм Макгрегором на початку 1960-х років. МакГрегор був досить впливовою особистістю в світі менеджменту. Його книга «Людська сторона підприємства» 1960 року дуже суттєво вплинула на освітні стандарти в галузі…

Читати далі →

Три техніки аналізу проблем

Перш ніж вирішити будь-яку проблему, звичайно ж, її потрібно зрозуміти. Як одного разу зауважив Альберт Ейнштейн: «Якби мені відвели годину для порятунку світу, я б витратив 55 хвилин на аналіз проблеми і 5 — на її рішення». Цей підхід здається надто абстрактним, але він дає прекрасні результати…

Читати далі →

Метод Фейнмана, або Як швидко освоїти будь-який предмет

“Я не завжди був хорошим учнем. Головним у навчанні я вважав кількість часу, що йому присвячувалося. А потім я знайшов щось таке, що змінило моє життя”, — говорить лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман (Richard Feynman). Він сформулював алгоритм навчання, який допомагає швидше і глибше розібратися в будь-якій темі…

Читати далі →

Притча про «недаремне навчання»

Одний здібний молодий чоловік, який жадав знань і мудрості, вивчав далеко від своєї батьківщини, в Єгипті, фізіогноміку, науку про риси обличчя. Це навчання тривало шість років.

І ось настав день, коли він відмінно склав усі іспити. Радісний і гордий, молодий чоловік верхи на коні повертався на батьківщину. На кожного зустрічного він уже дивився очима людини,котра пізнала мудрість науки, і, щоб розширити і поглибити свої знання, читав вирази їх облич ніби за книгою.

Читати далі →

Значимість навчання на провалах і помилках завищена

Значимість навчання на провалах і помилках завищенаУ світі бізнесу невдачі стали очікуваним обрядом посвяти. Ви весь час чуєте, що дев’ять з десяти бізнесів провалюються. Що шанси вашого бізнесу коливаються від примарних до нульових. Що невдачі загартовують характер. Фактично вам радять: «провалюйтесь якомога раніше, провалюйтесь частіше». Коли в повітрі так багато флюїдів невдачі, ви ризикуєте вдихнути їх. Не робіть цього. Не дайте статистиці себе обдурити, — радять автори книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрайд (Jason Fried) і Девід Хайнемайер Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Читати далі →

П’ять порад людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчання

Поради людям, які прагнуть досягнути майстерності безперервного навчанняКоли ми досягаємо вершини в бізнесі, то не лише насолоджуємося зростанням компанії, але й відчуваємо, як підвищується рівень нашої власної впевненості та мотивації. В такій ситуації можливі два шляхи подальшого перебігу подій: ми можемо задовольнитися досягненим і розпочати заслужений відпочинок на лаврах, або ж навпаки – усвідомити, що успіх – це лише перший крок на шляху до досконалості – і продовжити свій розвиток.

Читати далі →

Іцхак Адізес: Насправді проблем не існує

Іцхак Адізес: Насправді проблем не існуєПропоную вашій увазі уривок з недавнього вступу Іцхака Адізеса (Ichak Adizes), провідного світового спеціаліста в області підвищення ефективності організацій шляхом глибоких змін, автора кількох бізнес-бестселерів. Виступ відбувся в Москві, а говорив він про свою улюблену тему – зміни – як завжди, яскраво, життєво й доступно.

Читати далі →