Одяг від Zimaletto. Тепер – реальність

У нашому блозі неодноразово говорилося про впливовість так званого вірусного маркетингу. Іншими словами, що у всіх на устах – те й купується краще. Проте, навіщо витрачати кошти та зусилля, намагаючись вивести в народ ім’я нового продукту чи бренду? Можна поступити набагато простіше і ефективніше – використати вже готове, всіма знане і неспровоковане у бізнесі ім’я…

Читати далі →

50 кращих сайтів від журналу Time

2006 рік ще не накінчився, а журнал Time вже опублікував список 50-ти кращих сайтів цьго року. При складанні рейтингу оцінювалася, насамперед, інноваційність способів представлення інформації: багато сайтів-переможців використовують технології Web 2.0.

Читати далі →

Інформаційні технології, які вплинуть на розвиток бізнесу в майбутньому десятилітті

У щорічній доповіді Gartner Emerging Technologies Hype Cycle представлені досягнення в області інтернету і програмного забезпечення, які вплинуть на розвиток бізнесу в найближчі 10 років. Серед інших технологій до списку потрапили Collective intelligence, аналіз соціальних мереж, AJAX, програми, що використовують дані про місце розташування, і подійно-орієнтована архітектура. Список розділений на три категорії – Web 2.0, Real World Web і архітектура програм, повідомляє Cnews.ru.

Читати далі →

12 привабливих та інтригуючих можливостей для підприємця

Ви підприємець, який дуже бажає знайти і започаткувати новий бізнес? Ви сповнені сил та натхнення і, деякою мірою, авантюризму? Їдьте в Руанду! Або, наприклад, у Лівію чи Бразилію…

Журнал Business 2.0 провів дослідження в 10-ти країнах світу з метою виявити 12 найбільш привабливих та інтригуючих можливостей на сьогоднішній день для початку бізнесу. Репортери журналу побували на чотирьох континентах, де скористалися допомогою місцевих експертів.

Читати далі →

Талановиті менеджери вимагають великої зарплати

Британська консалтингова компанія Innecto Reward Consulting провела серію інтерв’ю з 40 керівниками середньої ланки та 40 главами HR-департаментів. З’ясувалося, що для талановитих менеджерів основний мотивуючий фактор – фінансова винагорода, повідомляє газета «Ведомости».

Читати далі →

Українці до онлайн-реклами ставляться лояльно

Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.

Читати далі →

Британці слідкують за компенсаціями босів… От би й нам так!

Хто не мріяв колись стати великим Босом? Хто не малював у своїй уяві картину повної влади над цілою компанією або навіть великою корпорацією? Проте, про компенсацію генеральних директорів та інших високопосадовців українські працівники можуть лише здогадуватися. А ось британцям поталанило більше!

Читати далі →

Відділ HR – це не лише корпоративні вечірки!

Так вважає один із провідних бізнес-лідерів Джек Велш. „HR – це дещо більше, ніж місце де плетуться інтриги та організовуються пікніки”, – стверджує він у своїй статті „Багато керівників не усвідомлюють” (Many CEOs Get This Wrong), опублікованій на сайті Businessweek.com.

Читати далі →

Не вірте своїй інтуїції!

На сайті Гарвардської бізнес-школи було опубліковано статтю про те, чого не варто робити під час переговорів. Виявляється – інтуїція та різноманітні упередження можуть допомогти Вам лише у справах любовних та при грі в рулетку. Коли ж ідеться про серйозні ділові переговори – про необ’єктивність краще забути.

Читати далі →

Що таке справжня працездатність? (Один день з життя Білла Гейтса)

Сучасні темпи розвитку бізнесу змушують замислитися над тим, чи встигнемо ми працювати так само швидко, як і наші машини? І це питання зовсім не банальне. Адже технології не стоять на місці – їм притаманна тенденція до покращення, пришвидшення, оптимізації і т. п. Здається, не існує достатнього рівня розвитку – а це в свою чергу означає, що прогрес буде нескінченним.

Читати далі →