Стратегічне мислення — це важливе вміння, без якого не обійтися керівнику компанії. Це здатність системно мислити, знаходити з усіх варіантів розвитку найкращий і втілювати його в життя. Відсутність такого мислення в управлінців призводить до втрачених можливостей, незапланованих витрат, марнування ресурсів та втрати конкурентоспроможності…
Читати далі →Голос клиента
Лишь 8% клиентов описывают свой опыт общения с компаниями или их продуктами как «превосходный», но при этом 80% компаний верят, что делают нечто превосходное для своих клиентов…
Читати далі →Притча про щедрість
Якось один бідняк зустрів Мудреца і запитав у нього:
— Мудрець, скажи, чому я такий бідний?
— Тому що ти не практикуєш щедрість…
Читати далі →Коктейль «Сопротивление переменам»
Страховая компания Unum несколько лет назад выпустила такую рекламу: могучий медведь гризли посреди бурного потока, вытянув шею и широко раскрыв клыкастую пасть, готовится схватить выпрыгнувшего из воды ничего не подозревающего лосося…
Читати далі →Помилки мислення, що спотворюють нашу реальність
Когнітивні викривлення — це систематичні помилки в людському мисленні, свого роду логічні пастки. У певних ситуаціях ми схильні діяти за ірраціональними шаблонами, навіть коли нам здається, що ми виходимо зі здорового глузду. Про 8 подібних когнітивних ефектах ми вже писали. До вашої уваги — ще 19 найпоширеніших пасток мислення, які позбавляють нас об’єктивності…
Читати далі →Эффект якоря
Один из методов психологического воздействия, или манипуляций, называется «якорение». Целый ряд исследований выявил интересную особенность: когда человеку нужно принять то или иное решение, он привязывает его к числу — практически любому, часто не имеющему ни малейшего отношения к делу, особенно если видит или слышит это число непосредственно перед принятием решения…
Читати далі →Принципи стратегічного мислення
Стратегічне мислення — це ментальний процес, що застосовується людиною в контексті досягнення успіху в грі, бізнесі або інших починаннях. Результатом цієї діяльності є думки про те, як вести себе сьогодні, щоб отримати щось у майбутньому…
Читати далі →Чтобы попасть в топ-менеджеры, будьте универсалом
Как получить руководящую работу? Эдвард Лейзир, профессор управления человеческими ресурсами и экономики Стэнфордского университета, проанализировал карьерные профили 5000 респондентов. Все они поучаствовали в опросе выпускников Стэнфордской школы бизнеса 1997 г. Сфокусировав внимание на тех, чей трудовой стаж был не меньше пятнадцати лет, Лейзир обнаружил, что у людей, которые работали на двух позициях, вероятность стать руководителем компании составляла всего 2%…
Читати далі →Притча: Торговець бурштином
Коли син китайського селянина досяг повноліття, батько віддав його в учні місцевому торговцю бурштином, щоб той навчився ремеслу.
У перший день торговець дав хлопчикові уламок сонячного камню і сказав:
— Візьми його і йди підмітати двір…
Читати далі →Принцип ВИСИ
Структурирование мышления при поиске решения проблемы в бизнесе (или какой угодно другой) достигается путем составления исчерпывающе полного описания этой проблемы — то есть такого описания, в котором отсутствует путаница или избыточность…
Читати далі →