БІЗНЕС-ОСВІТА | Безперервне навчання 6 травня 2024 р.

Розвиваємо культуру навчання: три дієві кроки для менеджерів

Ви, як HR-менеджер або HR-керівник, прагнете створити культуру, в якій ваша команда зможе розвиватися через навчання? Час і ресурси, які ви присвятите створенню та підтримці можливостей для безперервного навчання, принесуть експоненціальну віддачу у вигляді задоволеності, залученості та продуктивності вашої команди.

Згідно з опитуванням SHRM, 76% працівників більш схильні залишатися в компаніях, які пропонують безперервне навчання та розвиток. Крім того, дев’ять із десяти HR-фахівців зазначили, що навчання є корисною підтримкою для залучення та утримання талантів.

Челсі Вільямс (Chelsea C. Williams), засновниця та генеральна директорка Reimagine Talent Company, і Келлі Харпер Лі (Kelly Harper Lee), директорка з питань впливу на громаду команди WNBA Atlanta Dream, пропонують три дієві стратегії побудови культури, що підтримує ріст і розвиток; їх можна адаптувати до будь-якого бюджету.

Розвиваємо культуру навчання: три дієві кроки для менеджерів

1. Сприяйте обміну знаннями

Знайдіть способи створити середовище, в якому знання не накопичуються, а вільно поширюються. Наприклад, ресурсні групи співробітників (ERG) або професійні асоціації є чудовими можливостями для навчання за принципом «рівний-рівному». ERG охоплюють унікальний досвід і знання персоналу, що допомагає створити культуру творчого вирішення проблем і безперервного вдосконалення.

Менеджери відіграють життєво важливу роль у створенні цього простору для обміну знаннями, призначаючи командні проєкти або очолюючи міжфункціональну співпрацю. У Reimagine Talent, наприклад, відділи успішно співпрацювали над аналітичними документами, які ґрунтувалися на ідеях і досвіді кожного члена команди. Їхні унікальні спеціалізації збагатили контент, а участь у проєкті надихнула їх на розвиток і зміцнення своїх навичок.

Ви також можете інтегрувати безперервне навчання в повсякденну роботу. Наприклад, регулярне надсилання останніх новин сприяє залученню та викликає дискусії.

«Я ділюся новинами індустрії та клієнтів, а також маркетинговими та продуктовими ініціативами; але найголовніше, я даю можливість кожному члену команди дізнатися про вплив їхньої роботи», — розповідає Челсі.

«Я люблю задовольняти навчальні вподобання своєї команди, ділячись легко засвоюваними ресурсами через платформи, з якими вони частіше взаємодіють, як-от TikTok і YouTube», — додає Келлі.

Серед інших способів надання можливостей для навчання — наставництво на робочому місці та ротація робочих місць для отримання практичного досвіду. Програми наставництва, як офіційні, так і неофіційні, також надзвичайно цінні для обміну знаннями.

2. Забезпечуйте постійний зворотний зв’язок

Зворотний зв’язок є наріжним каменем безперервного навчання. Менеджери мають позиціонувати його як інструмент особистого та професійного зростання, а не як елемент критики. Створіть культуру, в якій рутинний фідбек відзначатиметься як частина робочого процесу.

«Під час тренінгу для HR-менеджерів я визначила, що надання зворотного зв’язку є одним із найбільших викликів для менеджерів. Хороший фідбек вимагає ставити запитання, які дозволяють людині відчути себе вразливою, не підриваючи при цьому довіру», — зазначає Челсі.

Ефективні менеджери повинні діагностувати першопричину поведінки людини без упереджень і припущень, а також демонструвати соціально-емоційний інтелект, необхідний для того, щоб уявити собі чужі почуття. Тому не дивно, що зворотний зв’язок часто може здаватися надскладним завданням.

Якщо вам потрібно надати фідбек віддалено, будьте настільки ж уважними, як і при особистій зустрічі. Мінімізуйте відволікаючі фактори і виділіть достатньо часу, щоб зустріч не закінчилася раптово. Заплануйте наступну зустріч, щоб перевірити, як було отримано зворотний зв’язок, і вирішити будь-які питання, що залишилися, або незрозумілі моменти.

«Як менеджер, я також зрозуміла, що вміння отримувати фідбек так само важливе, як і надавати його», — ділиться Челсі.

Регулярно звертайтеся до своєї команди та колег із запитаннями на кшталт: «Що я можу зробити краще?» або «Чи є у вас все необхідне для досягнення успіху?».

3. Заохочуйте цифрове навчання та живі події

Для гібридних і віддалених команд вихід за межі офісу має нове значення. Однак ідея залишається незмінною. Безперервне навчання включає в себе можливість виходити з офісу чи з-за робочого столу і знайомитися з новими можливостями, людьми та концепціями.

Заохочуйте свою команду брати участь у можливостях професійного розвитку, спілкуватися зі спільнотою на робочому місці, відвідувати соціальні заходи та долучатися до ініціатив, спрямованих на забезпечення різноманітності. Це можуть бути волонтерські можливості, заходи, орієнтовані на ERG, а також обіди, поєднані з навчанням.

«Я прошу свою команду виділити час у своєму щотижневому розкладі для навчальних заходів, таких як LinkedIn Learning, Skillshare або курси Coursera. Я хочу, аби вони усвідомили, що постійне навчання — це спосіб залишатися актуальними в професійному плані. Я також заохочую свою команду підтримувати активну присутність в інтернеті та ставати лідерами думок у сферах, якими вони захоплюються. Це заохочує їх до подальшого навчання та об’єднує з іншими людьми, які поділяють їхні інтереси та цінності», — пояснює Келлі.

За матеріалами Forbes.

Ілюстрація: eleapsoftware.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)