БІЗНЕС-ОСВІТА | CLO 19 жовтня 2006 р.

Двадцять основ, щоб стати директором з навчання

Завданням кожного професійного тренера повинен стати перехід у категорію CLO (Chief Learning Officer) або по-нашому — директора з навчання. Якщо ж ця мета здається вам занадто розпливчастою і навіть непривабливою — можливо ви просто обрали неправильну професію. Нижче наведено 20 базових принципів, яких слід дотримуватися з дня на день, щоб досягнути успішного тренування працівників, їхнього навчання та розвитку:

Створіть візію та місію тренувань

Візія та місія — це саме ті ключові речі, які допоможуть кожному набути чітке розуміння того, навіщо взагалі навчатися. Чому ініціативи навчання, тренування та розвитку взагалі присутні у компанії.

Пов'яжіть свої зусилля зі стратегічними цілями організації

Для того, щоб стати директором з навчання, вам слід пов'язати кожен крок тренування чи розвитку із ключовими стратегічними та бізнес-цілями вашої організації. Генеральному директорові зазвичай байдуже, чи відвідують працівники навчання, для нього важливо, щоб тренінги мали вплив на кінцевий результат, якого може досягнути компанія.

Створіть потужний союз внутрішніх споживачів

Спробуйте пояснити важливість навчання та залучити до нього всіх працівників компанії, починаючи від топ-менеджерів та закінчуючи лінійним персоналом. Дізнайтеся про їхні захоплення та бажання. Забезпечте гнучкість навчальних програм, щоб вони завжди мали змогу пристосуватися до бізнес- та фінансових цілей компанії.

Не очікуйте, що HR-директор розпланує вашу кар'єру

Зайнявши посаду директора з навчання ви стали на шлях самомотивації та саморозвитку — якщо ви чекатимете поки хтось помітить ваші досягнення, тоді завжди будете знаходитися позаду прогресу. Пам'ятайте — директори з навчання — це візіонери, які активно йдуть попереду всієї організації. Вони не лише завжди слідкують за станом компанії, але й проводять самоаналіз, постійно намагаючись позбутися всіх можливих недоліків.

Дізнайтеся більше про операційні аспекти вашої організації

Якщо ви відмежуєтеся від операційного оточення вашої компанії і займатиметеся лише навчанням, тоді всі ваші наміри щодо покращення діяльності будуть марними — адже знання швидко застаріють. Завжди знаходьте час розібратися в операційній діяльності організації.

Читайте і ще раз читайте

Звикніть до того, що вам слід прочитати не менше, ніж один бізнес-журнал чи газету на тиждень та не менше, ніж одну бізнес-книгу на місяць. Це абсолютно необхідно, навіть якщо ви маєте дуже завантажений розклад. Читання професійної літератури не лише забезпечить вас хорошим словниковим запасом та введе у фінансову сферу проблеми, але й дозволить краще зрозуміти бажання вашого генерального директора та топ-менеджменту.

Створіть навчальну бібліотеку своєї організації чи бізнес-одиниці

Використовуйте хоча б невелику частину свого бюджету на купівлю книжок: без різниці, в твердій чи м'якій палітурці. Або навіть на електронних носіях. Читаючи ці книги, створіть список рекомендованої літератури для лідерів вашої організації. Ви можете спробувати навіть залучити генерального директора чи інший топ-менеджмент для створення такого рекомендованого переліку літератури. Існує велика ймовірність, що вони не лише допоможуть вам, але й будуть дуже вдячні за виявлену довіру.

Знаходьте та проводьте бенчмаркінг найкращих практик у навчанні

Знаходьте тренерів, які володіють найкращою практикою у вашій компанії та робіть їх прикладом для наслідування для всіх інших у організації.

Розширюйте свою базу знань

Незалежно від того, який ступінь ви маєте і який університет закінчили, вам слід звикнути до думки, що вчитися потрібно ціле життя.

Створіть стратегію впровадження системи навчання

Кожен директор з навчання повинен розуміти важливість планування навчання — це той шлях, яким навчання може бути здійснено та впроваджено у компанії. Ваш стратегічний план тренування (відомий під назвою навчальна стратегія) повинен чітко визначати, які тренувальні та навчальні ініціативи повинні бути розвинуті та впроваджені. Яким чином це вплине на основні завдання організації.

Заведіть спеціальний нотатник для ідей та проектів

Відомі директори з навчання є візіонерами та завжди перебувають у стані пошуку нових, ефективних способів покращення лідерства, розвитку працівників та продуктивності компанії в цілому.

Використовуйте кожен можливий інструмент для підсилення цінності навчання та його вкладу в успішність компанії

Як тільки ви встановите візію, місію та цілі тренування, використовуйте кожен можливий інструмент для того, щоб розповсюдити їх на всіх рівнях організації.

Встановіть та диференціюйте функції та цілі навчання

Кожен директор з навчання чітко знає різницю між цілями навчання та його функціями. Це та риса, яка відрізняє досвідченого професійного тренера від новачка. Чітке визначення цілей — це перший крок до встановлення місії, візії та бізнес-завдань.

Приєднуйтеся та поводьтеся активно у професійних організаціях

Професійні організації дають вам змогу комуні кувати з іншими та підвищувати компетенції у вашій сфері. Проте, намагайтеся уникнути статусу "рядового члена в натовпі" — виявляйте свої амбіції та працюйте так, ніби від цього залежить ваша кар'єра.

Постійно покращуйте ораторські навички

Визначальною рисою ефективного директора з навчання є його вміння презентувати інформацію на будь-якому рівні організації — від топ-менеджменту до лінійного персоналу. Просте правило: чим більше ви презентуєте і представляєте, тим досконаліше пристосовуєтеся до цієї діяльності — завжди діє безвідмовно.

Створюйте 30-ти, 60-ти та 90-денні плани

Активне планування — ключ до успіху впровадження тренувальних та навчальних ініціатив. Більше того, вищий менеджмент компанії зазвичай не сприймає незапланованих дій всередині компанії.

Знайдіть наставника

Найкращі директори з навчання завжди мають своєрідного кумира. Виберіть рольові моделі та наставників, чиї лідерські риси здаються вам найбільш привабливими. Успішним може виявитися звернення до людини, яка чесно вкаже вам на ваші слабкі місця (про які, можливо, ви навіть не здогадувалися).

Виглядайте та поводьтеся відповідно до посади, яку займаєте

Ким би ви не були — тренером-новачком, професійним менеджером чи директором з навчання та розвитку, намагайтеся виглядати та поводитися відповідно до того статусу, який би ви хотіли зайняти.

Будьте уважними до деталей

Все, про що ви говорите, має велике значення для тих, хто вас слухає. Незалежно від того, чи ви створюєте посібник з навчання, пишете програму чи лист, статтю, робите презентацію і т. п. Далеко не кожен директор з навчання є досконалим, проте слід перевіряти кожну деталь, для того щоб досягнути бездоганної якості.

Залишайтеся сфокусованими

Залишайтеся сфокусованими на стратегію навчання та філософію, яка сприятиме досягненню стратегічних цілей організації. Слід завжди пам'ятати про це і не піддаватися спокусі зайнятися менш важливими справами, які не привноситимуть ніякої цінності для компанії.

Висновок, який можна зробити із усіх перелічених вище факторів лише один. Для того, щоб стати успішним директором з навчання, вам слід починати мислити, як директор з навчання вже сьогодні.

Ярослав Федорак, за матеріалами CLO Magazine.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?Момент истины. Почему мы ошибаемся, когда все поставлено на карту, и что с этим делать?
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)