Портрет ідеального клієнта

Ідеальні клієнти дорожчі за золото, вважає Деніс Ховлетт (Dennis Howlett), власник блогу AccMan. Вони ставлять перед компанією цікаві виклики, змушують її зростати і розвиватися. А ще – вони наповнюють існування організації особливим сенсом. Нижче наведено перелік характеристик, якими повинні володіти ідеальні клієнти консалтингової компанії на думку Деніса Ховлета та Девіда Мейстра (David Maister), автора блогу Passion, People and Principles, бізнес-консультанта.

Ідеальний клієнт повинен:

– бути не менш відповідальним, ніж постачальник послуги;
– бути готовим ділитися всією необхідною для роботи інформацією;
– постійно перебувати у пошуках найкращого рішення;
– не ставити час собі на перешкоді;
– прагнути вчитися… і навчати;
– завжди надавати зворотній зв’язок;
– не сповільнювати темпів роботи;
– виражати вдячність;
– бути готовим платити за цінність, привнесену консультантом, а не просто за факт роботи;
– прагнути довгострокових, а не тимчасових рішень;
– бути людиною честі та принципів;
– прагнути справжнього діалогу, а не вимагати готових відповідей;
– готуватися до зустрічі з консультантом;
– допомагати консалтинговій компанії зрозуміти контекст, у якому він (клієнт) працює.

А на вашу думку, чи існують ще якісь характеристики ідеального клієнта?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Анатолий

    Могу только добавить – следовать советам консультанта, так как и нам приятно видеть, как внедряется то, что мы показываем клиенту

  • g_i

    та це про мене!:)

  • Анонімний

    звісно, а особливо, якщо ти володієш компанією, яка зацікавлена у отриманні консалтингових послуг 😉

  • Анонімний

    Можу додати – бути відкритим до критики і готовим до альтернативного бачення. Як показує мій досвід, клієнт часто сприймає тільки те, що сам вважає "слабким місцем" компанії. Якщо консультант вказує на інші причини – клієнт автоматично ставить їх на другорядний план (чи взагалі ігнорує).