Портрет ідеального клієнта

Ідеальні клієнти дорожчі за золото, вважає Деніс Ховлетт (Dennis Howlett), власник блогу AccMan. Вони ставлять перед компанією цікаві виклики, змушують її зростати і розвиватися. А ще – вони наповнюють існування організації особливим сенсом. Нижче наведено перелік характеристик, якими повинні володіти ідеальні клієнти консалтингової компанії на думку Деніса Ховлета та Девіда Мейстра (David Maister), автора блогу Passion, People and Principles, бізнес-консультанта.

Ідеальний клієнт повинен:

– бути не менш відповідальним, ніж постачальник послуги;
– бути готовим ділитися всією необхідною для роботи інформацією;
– постійно перебувати у пошуках найкращого рішення;
– не ставити час собі на перешкоді;
– прагнути вчитися… і навчати;
– завжди надавати зворотній зв’язок;
– не сповільнювати темпів роботи;
– виражати вдячність;
– бути готовим платити за цінність, привнесену консультантом, а не просто за факт роботи;
– прагнути довгострокових, а не тимчасових рішень;
– бути людиною честі та принципів;
– прагнути справжнього діалогу, а не вимагати готових відповідей;
– готуватися до зустрічі з консультантом;
– допомагати консалтинговій компанії зрозуміти контекст, у якому він (клієнт) працює.

MUST READ:  МакДональдс прагне реабілітувати значення МакРоботи

А на вашу думку, чи існують ще якісь характеристики ідеального клієнта?