Система індикаторів ведення бізнесу

Розділ: Стратегія
розміщено: 18.03.2001
звернень: 8426

Завдання

Розробіть по два індикатори, які б відбивали досягнення визначених у результаті маркетингового аудиту критичних факторів успіху (КФУ) на підприємстві.

Вкажіть: які індикатори можуть бути використані на більшості інших підприємств, які відбивають саме специфіку даного (іншими словами, працюють на його конкурентну перевагу).

Коротка інформація про підприємство /умовно назвемо «Фреза»/: Підприємство займає лідируюче положення на національному ринку інструментів. Щорічне зростання компанії в середньому — 50 %. Виходить на «західні ринки». Корпоративна стратегія підприємства: агресивне зростання. Домінантна стратегія конкуренції в сегментах споживачів (бізнес-стратегія підприємства) на національному ринку: широка диференціація по якості та сервісу. Передбачувана стратегія конкуренції на «західному» ринку (західна Європа): концентрація на сегментах споживачів, для яких значущою споживацькою властивістю є ціна. Важливо, що наступною важливою споживацькою якістю є вага торгової марки. Тому, підприємство активно працює з брендованими виробниками та ділерами аналогічної продукції (розгляд варіанту лізінгу торгової марки).

Споживацький сегмент
Стратегічні цілі /результат маркетингових досліджень/
Критичні фактори успіху в сегменті
Національний ринок:
№1
Утримання частки в сегменті № 1 Найкраща якість

Високий рівень сервісу

№2
Збільшення частки ринку в сегменті № 2 Низька ціна

Середня якість

№3
Входження в сегмент № 3 Найнижча ціна
«Західний ринок»
№4
Входження в сегмент № 4 Низька ціна

Вага торгової марки

Враховуючи важливість теми, як альтернативу, ми пропонуємо Вам розробити стратегічні цілі та відповідні індикатори для Вашої компанії. Форма для заповнення надана в кінці завдання.

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»


Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії

Назва компанії:___________________________________________________
Корпоративна стратегія:___________________________________________
Бізнес-стратегія:__________________________________________________

Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії



comments powered by HyperComments
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ПО ТЕМІ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Ефект Медичi. Iнновацiйнi вiдкриття на перетинi iдей, концепцiй та культурЕфект Медичi. Iнновацiйнi вiдкриття на перетинi iдей, концепцiй та культур
Загадка капіталу. Чому капіталізм перемагає тільки на ЗаходіЗагадка капіталу. Чому капіталізм перемагає тільки на Заході
Скетчноутинг. Посібник з візуалізації ідейСкетчноутинг. Посібник з візуалізації ідей
Основи виставкової діяльностіОснови виставкової діяльності


Примітка: Точка зору авторiв статей може не спiвпадати з точкою зору редакцiї Management.com.ua.
Для авторів: Редакційна політика порталу.
система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)