Система індикаторів ведення бізнесу

Розділ: Стратегія
розміщено: 18.03.2001
звернень: 8193
відгуків: 0

Завдання

Розробіть по два індикатори, які б відбивали досягнення визначених у результаті маркетингового аудиту критичних факторів успіху (КФУ) на підприємстві.

Вкажіть: які індикатори можуть бути використані на більшості інших підприємств, які відбивають саме специфіку даного (іншими словами, працюють на його конкурентну перевагу).

Коротка інформація про підприємство /умовно назвемо «Фреза»/: Підприємство займає лідируюче положення на національному ринку інструментів. Щорічне зростання компанії в середньому — 50 %. Виходить на «західні ринки». Корпоративна стратегія підприємства: агресивне зростання. Домінантна стратегія конкуренції в сегментах споживачів (бізнес-стратегія підприємства) на національному ринку: широка диференціація по якості та сервісу. Передбачувана стратегія конкуренції на «західному» ринку (західна Європа): концентрація на сегментах споживачів, для яких значущою споживацькою властивістю є ціна. Важливо, що наступною важливою споживацькою якістю є вага торгової марки. Тому, підприємство активно працює з брендованими виробниками та ділерами аналогічної продукції (розгляд варіанту лізінгу торгової марки).

Споживацький сегмент
Стратегічні цілі /результат маркетингових досліджень/
Критичні фактори успіху в сегменті
Національний ринок:
№1
Утримання частки в сегменті № 1 Найкраща якість

Високий рівень сервісу

№2
Збільшення частки ринку в сегменті № 2 Низька ціна

Середня якість

№3
Входження в сегмент № 3 Найнижча ціна
«Західний ринок»
№4
Входження в сегмент № 4 Низька ціна

Вага торгової марки

Враховуючи важливість теми, як альтернативу, ми пропонуємо Вам розробити стратегічні цілі та відповідні індикатори для Вашої компанії. Форма для заповнення надана в кінці завдання.

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»

Система індикаторів ведення бізнесу Компанії «Фреза»


Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії

Назва компанії:___________________________________________________
Корпоративна стратегія:___________________________________________
Бізнес-стратегія:__________________________________________________

Система індикаторів ведення бізнесу Вашої Компанії




БІЗНЕС-ПОДІЇ ПО ТЕМІ:
18-19 лютого 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Переговори: Бойові шахи (Олександр Сударкін)
20 лютого 2017
Київ, Український дім
Професійний та особистий успіх: скрипти та алгоритми (Радислав Гандапас)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ПО ТЕМІ:
Шлях до ТАК: як вести переговори, не здаючи позиційШлях до ТАК: як вести переговори, не здаючи позицій
ALIBABA. Дім, який збудував Джек МаALIBABA. Дім, який збудував Джек Ма
Маркетинг: ПідручникМаркетинг: Підручник
Результативний конфліктРезультативний конфлікт
Скетчноутинг. Посібник з візуалізації ідейСкетчноутинг. Посібник з візуалізації ідей

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


Примітка: Точка зору авторiв статей може не спiвпадати з точкою зору редакцiї Management.com.ua.
Для авторів: Редакційна політика порталу.
система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)