ЦИТАТИ: Пітер Друкер

1. У джерел кожного успішного підприємства стоїть один раз прийняте сміливе рішення.
2. Для того, щоб мати майбутнє, необхідно бути готовим зробити щось нове.
3. Управляти змінами не можна. Але їх можна випереджати.
4. Менеджери роблять речі правильно, а лідери роблять правильні речі.
5. Бізнес неможливо визначити з точки зору прибутку. Мета бізнесу — створення споживача.
6. Менеджмент відноситься в першу чергу до людей. Його задача — зробити людей здатними створювати щось разом, а їх слабкі сторони зробити несуттєвими.
7. Маркетинг та інновації заробляють гроші. Все решта — витрати.
8. Тільки перевага дає прибуток. Єдиним справжнім прибутком є прибуток новатора.
9. Менеджмент, який не прагне до оновлення, приречений на поразку.
10. Потрібно фокусувати увагу скоріше на максимізації можливостей, ніж на мінімізації ризику.
11. Успіх у бізнесі сам по собі не служить запорукою успіху поза бізнесом.
12. На жаль, дуже часто ми називаємо менеджментом те, що насправді тільки заважає людям працювати.
13. Найбільш коштовні та потенційно продуктивні ресурси розподілюються гірше всього.
14. Немає більшого безглуздя, ніж ефективно робити те, чого взагалі не треба було робити.
15. Стратегія є відчуттям напрямку, в якому відбувається імпровізація.
16. Найкращий спосіб передбачити майбутнє — це створити його.
17. Маркетинг — це вміння дивитися на весь бізнес очами споживача.
18. У бізнеса є тільки дві основні функції — ринок і впровадження.
19. Щоб створити результативну організацію, потрібно замінити владу відповідальністю.
20. Я вже не вчу, як управляти людьми на роботі. Я вчу насамперед тому, як управляти собою.
21. У сучасних умовах взаємовідносини начальника і підлеглого більше нагадують відносини диригента і музиканта, ніж генерала та полковника.
22. Людські цінності, якщо вони відірвані від дійсності, — не більш ніж мішура.
23. Перш ніж думати про вирішення майбутніх задач, навчіться справлятися з сьогоднішніми, за найменший час і з більшою ефективністю.
24. Із п'яти смертних гріхів бізнесу першим і, як правило, найпоширенішим є надмірне прагнення до одержання прибутку.
25. Результати досягаються завдяки використанню можливостей, а не за рахунок вирішення проблем.
26. Найбільшу небезпеку в часи нестабільності являє не сама нестабільність, а дії відповідно до логіки вчорашнього дня.
27. Єдине, що розвивається в організації саме по собі — це безлад, конфлікти і збої в роботі.
28. Найбільш серйозні помилки робляться не в результаті неправильних відповідей. По-справжньому небезпечна річ — це ставити неправильні питання.
29. Збори за визначенням є ознакою неефективної компанії. Або співробітник сидить на зустрічі, або працює. Він може робити тільки щось одне.
30. Жодна інституція не може вижити, якщо для управління їй потрібен геній або супермен. Вона повинна бути організована таким чином, щоб керувати нею змогла проста людина.
31. Кризи, що повторюються, — це лише симптом недбайливості і ліні.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic