|
1. “ Для розширення горизонтів, випробування усталених переконань, а також для того, щоб повністю відмовитись від чогось, ліпше зіткнутись із розмаїттям та викликом. ”
|
2. “ У джерел кожного успішного підприємства стоїть один раз прийняте сміливе рішення. ”
|
3. “ Для того, щоб мати майбутнє, необхідно бути готовим зробити щось нове. ”
|
4. “ Управляти змінами не можна. Але їх можна випереджати. ”
|
5. “ Менеджери роблять речі правильно, а лідери роблять правильні речі. ”
|
6. “ Бізнес неможливо визначити з точки зору прибутку. Мета бізнесу — створення споживача. ”
|
7. “ Менеджмент відноситься в першу чергу до людей. Його задача — зробити людей здатними створювати щось разом, а їх слабкі сторони зробити несуттєвими. ”
|
8. “ Маркетинг та інновації заробляють гроші. Все решта — витрати. ”
|
9. “ Тільки перевага дає прибуток. Єдиним справжнім прибутком є прибуток новатора. ”
|
10. “ Менеджмент, який не прагне до оновлення, приречений на поразку. ”
|
11. “ Потрібно фокусувати увагу скоріше на максимізації можливостей, ніж на мінімізації ризику. ”
|
12. “ Успіх у бізнесі сам по собі не служить запорукою успіху поза бізнесом. ”
|
13. “ На жаль, дуже часто ми називаємо менеджментом те, що насправді тільки заважає людям працювати. ”
|
14. “ Найбільш коштовні та потенційно продуктивні ресурси розподілюються гірше всього. ”
|
15. “ Немає більшого безглуздя, ніж ефективно робити те, чого взагалі не треба було робити. ”
|
16. “ Стратегія є відчуттям напрямку, в якому відбувається імпровізація. ”
|
17. “ Найкращий спосіб передбачити майбутнє — це створити його. ”
|
18. “ Маркетинг — це вміння дивитися на весь бізнес очами споживача. ”
|
19. “ У бізнеса є тільки дві основні функції — ринок і впровадження. ”
|
20. “ Щоб створити результативну організацію, потрібно замінити владу відповідальністю. ”
|
21. “ Я вже не вчу, як управляти людьми на роботі. Я вчу насамперед тому, як управляти собою. ”
|
22. “ У сучасних умовах взаємовідносини начальника і підлеглого більше нагадують відносини диригента і музиканта, ніж генерала та полковника. ”
|
23. “ Людські цінності, якщо вони відірвані від дійсності, — не більш ніж мішура. ”
|
24. “ Найскладніше всього навчити людей вчитися. ”
|
25. “ Плани — це просто благі наміри, якщо вони не переростають у тяжку працю. ”
|
26. “ Перш ніж думати про вирішення майбутніх задач, навчіться справлятися з сьогоднішніми, за найменший час і з більшою ефективністю. ”
|
27. “ Із п'яти смертних гріхів бізнесу першим і, як правило, найпоширенішим є надмірне прагнення до одержання прибутку. ”
|
28. “ Результати досягаються завдяки використанню можливостей, а не за рахунок вирішення проблем. ”
|
29. “ Найбільшу небезпеку в часи нестабільності являє не сама нестабільність, а дії відповідно до логіки вчорашнього дня. ”
|
30. “ Єдине, що розвивається в організації саме по собі — це безлад, конфлікти і збої в роботі. ”
|
31. “ Найбільш серйозні помилки робляться не в результаті неправильних відповідей. По-справжньому небезпечна річ — це ставити неправильні питання. ”
|
32. “ Збори за визначенням є ознакою неефективної компанії. Або співробітник сидить на зустрічі, або працює. Він може робити тільки щось одне. ”
|
33. “ Жодна інституція не може вижити, якщо для управління їй потрібен геній або супермен. Вона повинна бути організована таким чином, щоб керувати нею змогла проста людина. ”
|
34. “ Кризи, що повторюються, — це лише симптом недбайливості і ліні. ”
|
35. “ Люди, які ніколи не ризикують, серйозно помиляються приблизно 2 рази на рік. Люди, які звикли ризикувати, роблять 2 серйозні помилки щорічно. ”
|