ЦИТАТИ ТИЖНЯ

1. Найгірший лідер — той, кого люди зневажають. Хороший лідер — той, кому люди поклоняються. Великий лідер — той, хто спонукає людей говорити: «Ми самі зробили це».
 Лао-цзи

2. Провідні компанії діють так, ніби кожен божий день їм загрожує втрата клієнтів — всіх до одного.
 Том Пітерс

3. Якщо ви намагаєтеся створити компанію, це схоже на випікання торта. У вас повинні бути в наявності всі інгредієнти в правильних пропорціях.
 Ілон Маск

4. Досвід сам по собі нічому не вчить... Без теорії досвід не має сенсу. Без теорії немає питань, що можна задати. Отже, без теорії немає навчання.
 Вільям Едвардс Демінг

5. Як шкода, що не можна купувати наших менеджерів з їх справжньої вартості і продавати за ціною, в яку вони самі себе оцінюють!
 Малкольм Форбс

6. Кожен керівник мусить передбачати майбутні події та бути далекоглядним, але хороші лідери повинні мати особливу здатність відчувати несподівані зміни.
 Джек Велч

7. Генерали-переможці зазвичай будують військові плани, які будуть працювати незалежно від того, що робить ворог. Це суть оптимальної стратегії.
 Джек Траут

8. Ви навіть не зможете приступити до вивчення питання задоволення клієнтів до тих пір, поки ваші співробітники також не будуть задоволені.
 Стів Норман

9. Ваш найголовніший актив — це ви самі. Вкладіть свій час, свої зусилля і гроші в навчання, підготовку і підтримку вашого найголовнішого активу.
 Том Хопкінс

10. Бідний, невдачливий, нещасливий і нездоровий — це той, хто часто використовує слово «завтра».
 Роберт Кійосакі

11. Перемоги вчать наївних, а поразки — мудрих; успіхи дають одиниці уроків, а невдачі — тисячі. Вчіться на уроках переможених.
 Джефф О'Лірі

12. Більшість людей не розуміють, що сьогодні ціна змін не висока, але завтра за них доведеться платити втридорога.
 Джон Максвелл

13. Всі людські звершення — незалежно від того, в якій формі вони виражаються, — повинні виходити за рамки встановлених правил; в іншому випадку у нас ніколи не було б нічого нового.
 Чарльз Кетерінг

14. Збори за визначенням є ознакою неефективної компанії. Або співробітник сидить на зустрічі, або працює. Він може робити тільки щось одне.
 Пітер Друкер

15. Уміння поводитися з людьми — це товар, який можна купити точно так, як ми купуємо цукор або каву. І я заплачу за таке вміння більше, ніж за будь-що інше на світі.
 Джон Девісон Рокфеллер

16. Капітан не може бути щасливим, поки його корабель бездіяльний; і корабель, звичайно, не може діяти ефективно, поки капітан нещасливий.
 Вільям Едвардс Демінг

17. «Качина теорія» менеджменту: качка, яка пливе по воді, зовні здається спокійною і незворушною, але її лапки під водою працюють дуже-дуже швидко.
 Іцхак Адізес

18. Не обмежуйте себе. Багато людей штучно ставлять собі рамки, оскільки думають, що на більше не здатні. Ви здатні зайти так далеко, як дозволить ваш розум. Ви можете досягти всього, якщо ви вірите в це.
 Мері Кей Еш

19. Вам потрібно думати про великі справи, коли робите незначні, аби всі незначні просувалися в потрібному напрямку.
 Елвін Тоффлер

20. Успіх явно пов'язаний із конкретними діями. Успішні люди не перестають весь час ворушитися. Вони роблять помилки, але ніколи не виходять із гри.
 Конрад Гілтон



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic