ПОДІЇ | Post Factum 10 листопада 2005 р.

Виставка "Кадровий менеджмент та Executive MBA"

2 листопада 2005 р., м. Київ

Кадровий менеджмент та Executive MBA 2 листопада вперше в Києві пройшла виставка «Кадровий менеджмент та Executive MBA», яка зібрала під одним дахом тренінгові та консалтингові компанії, організації, що пропонують програми дистанційного навчання, а також бізнес-школи України, Росії й Заходу.

У виставці взяли участь близько 40-ка організацій, які представили свої послуги більш ніж 950-ти відвідувачам — фахівцям і директорам по персоналу, керівникам компаній і лінійним менеджерам.

Подібні виставки проводяться Begin Group вже більше шести років у Москві й у Санкт-Петербурзі. Цією осінню в Москві відбулася 10-я ювілейна виставка «Кадровий менеджмент», а виставка «Економічна і бізнес-освіта» проводиться починаючи з 1999-го року.

Відвідувачі виставки «Кадровий менеджмент та Executive MBA» у Києві змогли особисто поспілкуватися із представниками компаній-учасників, а також відвідати тематичні презентації Центру професійного навчання «Ернст енд Янг», SHL-Ukraine, Cтокгольмської школи економіки в Росії, компанії «Віртуальні технології в освіті».

На виставці були представлені новинки ділової та HR-літератури, спеціалізовані й ділові видання.

До виставки в рамках проекту HRM компанії Begin Group було проведено комплексне дослідження ринку кадрових послуг «Рейтинг ділової активності HR-ринку», метою якого було описати узагальнену картину сучасного стану російського ринку кадрового менеджменту. У дослідженні взяли участь 115 компаній-провайдерів кадрових послуг (кадрових агентств, тренінгових компаній й організаторів корпоративних свят), а також 580 HR-фахівців. Таким чином, можна було одержати картину ринку як з боку замовників, так і з боку компаній, що працюють на даному ринку.

Кадрові агентства є безумовними лідерами за кількістю компаній-замовників. Майже половина з них працює з 100-300 клієнтами в рік. Для порівняння, біля половини тренінгових компаній працює щорічно з 15-30 клієнтами. Компанії-організатори корпоративних свят обслуговують, як правило, до 50-ти клієнтів у рік.

Якщо на ринку послуг з підбору й організації корпоративних свят біля чверті компаній є великими (тобто працюють зі значним, для своєї сфери, кількістю компаній-замовників), то на тренінговому ринку таких компаній всього 15%. Саме в цьому секторі боротьба за замовника максимальна.

Близько 70% компаній, що прийняли участь в опитуванні, використовують ті або інші кадрові послуги. Найчастіше компанії замовляють послуги кадрових агентств (78% тих, хто використовує зовнішні кадрові послуги). Друге місце займають тренінгові компанії (72%), за ними ідуть страхові компанії (60%) і організатори корпоративних свят (58%).

За динамікою росту попиту на кадрові послуги лідерами є страхові компанії й організатори корпоративних свят. Ріст частоти замовлень на ці послуги порівняно з 2004-м роком склав 22% й 19% відповідно. Більш ніж на 10% виріс попит на послуги тренінгових компаній, а от попит на послуги кадрових агентств залишився стабільним.

Примітно, що якщо торік лише в 23% компаній існувала система оцінки ефективності використання зовнішніх послуг, то цього року частка таких компаній збільшилася до 65%. При цьому, задоволеність замовників результатами роботи кадрових агентств збільшилася, а тренінгових компаній — трохи знизилася.

Однак, важливою тенденцією є те, що навіть при незадоволеності результатами роботи тренінгової компанії, всі замовники схильні продовжувати замовляти послуги з навчання співробітників, тоді як торік майже третина розглядали можливість відмовитися від подібного виду послуг. Таким чином, важливість навчання визнається сьогодні всіма замовниками.

Чергова виставка «Кадровий менеджмент та Executive MBA» пройде в Києві в березні 2006-го року.

За інформацією прес-релізу Begin Group.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)