ПОДІЇ | Post Factum 10 жовтня 2005 р.

Швидко, дешево, якісно! Обери два з трьох!

Автор: Анна Качкалда, SCG

29-30 вересня 2005 р. у Києві відбулась Перша міжнародна конференція "Маркетинг послуг: продаючи незриме".

Малюнок: Getty Images У силу неоднозначності, слабкого висвітлення в літературі та новизни теми конференції всіх присутніх зовсім не здивувало слово oxymoron (сполучення протилежних за значенням слів), яким і було розпочато подію.

Організатори змогли зібрати навколо актуальної та неординарної теми як потужних професіоналів-доповідачів, так і допитливих та знаючих слухачів з різних країн. Кожна презентація була наче невелика, але значуща частинка одного цілого — спільної картини, яка відобразила відношення провідних компаній до продажу послуг та була довершена протягом конференції.

Доповідачі представляли справді широкий спектр підходів щодо розкриття теми маркетингу послуг, пропонуючи на розсуд аудиторії яскраві приклади як різних галузей, так і різних країн світу. Фактично, географічний чинник відступив на другий план, так як в контексті сучасного динамічного бізнес-середовища відстань та кордони просто перестали відігравати провідну роль.

Конференцію було побудовано на 4-х ключах маркетингу послуг: ціноутворенні, бренді, упаковці та взаємовідносинах, які стали узагальнюючими темами протягом двох днів.

Розпочав серію доповідей першого дня Голова Ради директорів групи компаній MDN Group, Замісник Голови Правління зі стратегічного розвитку корпорації "ОМЕКС" (ТМ "Два Гуся") Андрій Длигач з темою "Конструктивні цінові війни. Світовий досвід, вітчизняна практика". Родзинкою даного виступу можна вважати цікавий підхід проведення аналогій з бойовими діями та стратегіями наступу і ведення війн на прикладах відомих історичних подій. Продовжив виступ віце-президент з продажів "МАУ" Сергій Фоменко. Менш войовничі приклади викликали зливу дискусій навколо тематики цінових війн на українському ринку авіаперевезень. Прагнучи роз'яснень публіка поставилася допитливо й до Андрія Метельского, керівника відділу маркетингу компанії "Воля-кабель". Хоча в даному випадку присутніх, у першу чергу, цікавило не стільки ціноутворення на ринку цифрових послуг, скільки розуміння маркетологами "Воля-кабель" потреб власних клієнтів, принципи проведення моніторингу задоволення споживачів рівнем і якістю послуг.

Блискуче завершив першу частину першого дня Михайло Іванов, Директор з розвитку бізнесу московської компанії "Стратегика", провівши майстер-клас "Маркетинг професійних послуг. Як продавати, не продаючи". Значну увагу він приділив взаємовідносинам з клієнтами. "Товари споживаються, а послуги переживаються". Треба вчитися відчувати цей процес "переживання" надання Вами послуг клієнтам, треба "бачити очима клієнта", робити постійні, а не разові зусилля заради перманентного досягнення максимальних результатів від співпраці.

Вадім Пустотін, Директор бренд-консалтингової компанії "Следопыт" навіть не дав присутнім трохи подрімати після смачного обіду. Він розпочав свій виступ "Конструктор настрою" з промови вождя червоношкірих своєму племені (не обійшлося й без пір'я та томагавка :)). Вже розігрітій аудиторії представив свою презентацію старший консультант групи Human Capital компанії Ernst & Young Ігор Сисоєв, розповівши про маркетинг консалтингу преміум-класу.

Завершив перший день Ерік Айгнер, директор "Eric's Family". Без жодного слайду він розповів про історію розвитку та деталі побудови свого бізнесу, який він сприймає скоріше не як роботу, а як художній процес. Простою та щирою манерою спілкування "папа" (це, за словами Еріка, найкращий комплімент на його адресу від співробітників) справді зміг зацікавити публіку та залишив після себе яскраві позитивні відчуття у всіх присутніх (особливо жінок :)).

Ключові теми другого дня (БРЕНД та ВЗАЄМОВІДНОСИНИ) розкривали у своїх цікавих і неординарних виступах Лілія Мамлєєва, Керівник департаменту BrandResearch групи компаній BrandAid, та Олена Мальцева, Директор з маркетингу видавничого дому "Максимум". Виступи були сповнені шаленою позитивно-емоційною енергетикою доповідачів, різнобарвними прикладами з власної практики та досвіду найкращих компаній світу.

Керівник відділу зовнішніх ринків TERRASOFT Світлана Чубаха розповіла про CRM. Підтримав ії керівник відділу продажів польської компанії ComArch Анатолій Артемович з виступом "Використання сучасних інформаційних технологій у програмах лояльності".

Завершили конференцію вдалим експромтним виступом арт-директор радіо "Рокс" Євгенія Шевчук, яка приділила увагу взаєминам компаній з представниками ЗМІ, та Ірина Лилик, генеральний директор УАМ, пропонуючи аудиторії рецепти співпраці з дослідницькими компаніями.

Не можливо не згадати про багато дискусій, жартів, експериментів у залі, які ще більше посилили інтерактивний процес між присутніми, організаторами та доповідачами під час конференції. Одним із жартів, який найбільше запам'ятався, було рекламне запитання з вивіски в одному шиномонтажі "Швидко, дешево, якісно! Обери два з трьох!". Воно прозвучало під час майстер-класу Михайла Іванова в контексті продажу професійних послуг :).

Незважаючи на певні збої в програмі конференції, пов'язані, в першу чергу, з перенесенням Інтернет-доповіді Гаррі Беквіта (автора книг з маркетингу послуг "Selling the Invisible" та "The Invisible Touch"), організатори, на нашу думку, доволі успішно упоралися з насиченням конференції авторитетними поглядами вітчизняних та зарубіжних професіоналів, чий досвід роботи справді заслуговує називатися успішною реалізацією маркетингових стратегій.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)