ПОДІЇ | Post Factum 10 жовтня 2005 р.

Швидко, дешево, якісно! Обери два з трьох!

Автор: Анна Качкалда, SCG

29-30 вересня 2005 р. у Києві відбулась Перша міжнародна конференція "Маркетинг послуг: продаючи незриме".

Малюнок: Getty Images У силу неоднозначності, слабкого висвітлення в літературі та новизни теми конференції всіх присутніх зовсім не здивувало слово oxymoron (сполучення протилежних за значенням слів), яким і було розпочато подію.

Організатори змогли зібрати навколо актуальної та неординарної теми як потужних професіоналів-доповідачів, так і допитливих та знаючих слухачів з різних країн. Кожна презентація була наче невелика, але значуща частинка одного цілого — спільної картини, яка відобразила відношення провідних компаній до продажу послуг та була довершена протягом конференції.

Доповідачі представляли справді широкий спектр підходів щодо розкриття теми маркетингу послуг, пропонуючи на розсуд аудиторії яскраві приклади як різних галузей, так і різних країн світу. Фактично, географічний чинник відступив на другий план, так як в контексті сучасного динамічного бізнес-середовища відстань та кордони просто перестали відігравати провідну роль.

Конференцію було побудовано на 4-х ключах маркетингу послуг: ціноутворенні, бренді, упаковці та взаємовідносинах, які стали узагальнюючими темами протягом двох днів.

Розпочав серію доповідей першого дня Голова Ради директорів групи компаній MDN Group, Замісник Голови Правління зі стратегічного розвитку корпорації "ОМЕКС" (ТМ "Два Гуся") Андрій Длигач з темою "Конструктивні цінові війни. Світовий досвід, вітчизняна практика". Родзинкою даного виступу можна вважати цікавий підхід проведення аналогій з бойовими діями та стратегіями наступу і ведення війн на прикладах відомих історичних подій. Продовжив виступ віце-президент з продажів "МАУ" Сергій Фоменко. Менш войовничі приклади викликали зливу дискусій навколо тематики цінових війн на українському ринку авіаперевезень. Прагнучи роз'яснень публіка поставилася допитливо й до Андрія Метельского, керівника відділу маркетингу компанії "Воля-кабель". Хоча в даному випадку присутніх, у першу чергу, цікавило не стільки ціноутворення на ринку цифрових послуг, скільки розуміння маркетологами "Воля-кабель" потреб власних клієнтів, принципи проведення моніторингу задоволення споживачів рівнем і якістю послуг.

Блискуче завершив першу частину першого дня Михайло Іванов, Директор з розвитку бізнесу московської компанії "Стратегика", провівши майстер-клас "Маркетинг професійних послуг. Як продавати, не продаючи". Значну увагу він приділив взаємовідносинам з клієнтами. "Товари споживаються, а послуги переживаються". Треба вчитися відчувати цей процес "переживання" надання Вами послуг клієнтам, треба "бачити очима клієнта", робити постійні, а не разові зусилля заради перманентного досягнення максимальних результатів від співпраці.

Вадім Пустотін, Директор бренд-консалтингової компанії "Следопыт" навіть не дав присутнім трохи подрімати після смачного обіду. Він розпочав свій виступ "Конструктор настрою" з промови вождя червоношкірих своєму племені (не обійшлося й без пір'я та томагавка :)). Вже розігрітій аудиторії представив свою презентацію старший консультант групи Human Capital компанії Ernst & Young Ігор Сисоєв, розповівши про маркетинг консалтингу преміум-класу.

Завершив перший день Ерік Айгнер, директор "Eric's Family". Без жодного слайду він розповів про історію розвитку та деталі побудови свого бізнесу, який він сприймає скоріше не як роботу, а як художній процес. Простою та щирою манерою спілкування "папа" (це, за словами Еріка, найкращий комплімент на його адресу від співробітників) справді зміг зацікавити публіку та залишив після себе яскраві позитивні відчуття у всіх присутніх (особливо жінок :)).

Ключові теми другого дня (БРЕНД та ВЗАЄМОВІДНОСИНИ) розкривали у своїх цікавих і неординарних виступах Лілія Мамлєєва, Керівник департаменту BrandResearch групи компаній BrandAid, та Олена Мальцева, Директор з маркетингу видавничого дому "Максимум". Виступи були сповнені шаленою позитивно-емоційною енергетикою доповідачів, різнобарвними прикладами з власної практики та досвіду найкращих компаній світу.

Керівник відділу зовнішніх ринків TERRASOFT Світлана Чубаха розповіла про CRM. Підтримав ії керівник відділу продажів польської компанії ComArch Анатолій Артемович з виступом "Використання сучасних інформаційних технологій у програмах лояльності".

Завершили конференцію вдалим експромтним виступом арт-директор радіо "Рокс" Євгенія Шевчук, яка приділила увагу взаєминам компаній з представниками ЗМІ, та Ірина Лилик, генеральний директор УАМ, пропонуючи аудиторії рецепти співпраці з дослідницькими компаніями.

Не можливо не згадати про багато дискусій, жартів, експериментів у залі, які ще більше посилили інтерактивний процес між присутніми, організаторами та доповідачами під час конференції. Одним із жартів, який найбільше запам'ятався, було рекламне запитання з вивіски в одному шиномонтажі "Швидко, дешево, якісно! Обери два з трьох!". Воно прозвучало під час майстер-класу Михайла Іванова в контексті продажу професійних послуг :).

Незважаючи на певні збої в програмі конференції, пов'язані, в першу чергу, з перенесенням Інтернет-доповіді Гаррі Беквіта (автора книг з маркетингу послуг "Selling the Invisible" та "The Invisible Touch"), організатори, на нашу думку, доволі успішно упоралися з насиченням конференції авторитетними поглядами вітчизняних та зарубіжних професіоналів, чий досвід роботи справді заслуговує називатися успішною реалізацією маркетингових стратегій.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Технологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та життіТехнологія EQ-BOOST. Як використовувати емоційний інтелект у бізнесі та житті
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)