ПОДІЇ | Тези з лекції

Все буде джаз: Євген Уткін про креативну економіку

Джерело: K.Fund Media

Про головні переваги України на світовому ринку, «ґейтсах» та «цукербергах» на Хрещатику і про те, як зробити бізнес гармонійним.

Все буде джаз: Євген Уткін про креативну економіку Євген Уткін — засновник однієї з перших на пострадянському просторі IT-компанії «Квазар-мікро» (сьогодні це холдинг «KM-Core»), яка вийшла на IPO, інвестор і куратор освітніх та культурних програм — виступив на конференції «Людина майбутнього», яка відбулася у Львівській бізнес-школі. K.Fund Media публікує найцікавіші тези з його лекції.

1. Пальне для ідеї

Коли ти починаєш бізнес, окрім ідеї, у тебе має бути «бензин», щоби втілити її у життя: зробити прототип продукту, зразок, налагодити виробництво і вийти на ринок, бажано глобальний, бо конкуренція велика.

Зараз найвимогливіший час для бізнесменів, бо у нас немає грошових фондів, і всі проекти мають бути мережевими, глобальними. Така модель дозволяє отримати доступ до ресурсів, бо маючи фронт-офіси в інших країнах, підприємці можуть залучати інвестиції в Україну і свій бізнес.

2. Село і люди як головний капітал країни

Єдина наша індустрія, яка має світовий масштаб, це сільське господарство. Україна тут у першій п’ятірці країн світу. А на ринку технологій, хімікатів, добрива тощо — у першій десятці.

У 2050 році на Землі буде близько 10 млрд. людей. За сучасних темпів розвитку сільського господарства тоді 1 млрд. людей будуть голодувати. Отже, найближчі кілька десятків років сільське господарство буде темою номер один.

Наша держава посідає четверте місце у Європі за інтелектуальним капіталом.

На зіткненні технологій та сільського господарства народяться тисячі компаній і тисячі стартапів

І коли ми будемо розвивати тут розробку і виробництво, а за грошима будемо іти туди, де вони є, я впевнений, що і «ґейтси», і «цукерберги» будуть крокувати площею Ринок і Хрещатиком.

3. Нові бізнес-моделі

В одній Кремнієвій долині за місяць народжується більше стартапів, ніж у всій Європі за рік. Це культура бізнесу. В Україні поки що немає культури взаємовідносин між стартапом й інвестором, бо тут відносини між людьми будуються виключно на грошах, а не на довірі та повазі.

Утім зараз нові технології і бізнес-моделі ідуть саме зі стартапів, бо у великій компанії складно створювати інноваційний бізнес.

4. Сильні сторони партнерства

Бізнес можна зробити родинним, але партнерства не варто боятися. Воно корисне, але в Україні дуже мало таких прикладів. Треба шукати правильних партнерів і команду, які б вас доповнювали.

Спирайтеся на сильні сторони своїх колег. Не допікайте їм тим, що вони щось не так зробили, а розвивайте їхні сильні сторони.

5. Індивідуалізація всіх товарів і послуг

Найважливіша тенденція у бізнесі — індивідуалізація всіх товарів, послуг тощо. Треба зробити щось унікальне для однієї людини. Якщо говорити про медицину, то вона повинна бути точною: ліки мають давати під кожну людину окремо і вводити на рівні наночастинок в адресну точку.

Точне сільське господарство — це коли на кожен квадратний метр вносять конкретну кількість добрив, хімікатів тощо

Індивідуалізація — це повсюдний тренд сьогодні.

Другий тренд — повернення людини до естетики після урбанізації і поєднання бізнесу та культури. Гармонія має бути всюди. Сучасний бізнесмен — це людина, у якої працюють обидві півкулі мозку.

Це все креативна економіка. Я вірю, що ми від полкового оркестру в індустрії прийдемо до джазової історії. І все у нас буде джаз!



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)