ПОДІЇ | Тези з лекції

Все буде джаз: Євген Уткін про креативну економіку

Джерело: K.Fund Media

Про головні переваги України на світовому ринку, «ґейтсах» та «цукербергах» на Хрещатику і про те, як зробити бізнес гармонійним.

Все буде джаз: Євген Уткін про креативну економіку Євген Уткін — засновник однієї з перших на пострадянському просторі IT-компанії «Квазар-мікро» (сьогодні це холдинг «KM-Core»), яка вийшла на IPO, інвестор і куратор освітніх та культурних програм — виступив на конференції «Людина майбутнього», яка відбулася у Львівській бізнес-школі. K.Fund Media публікує найцікавіші тези з його лекції.

1. Пальне для ідеї

Коли ти починаєш бізнес, окрім ідеї, у тебе має бути «бензин», щоби втілити її у життя: зробити прототип продукту, зразок, налагодити виробництво і вийти на ринок, бажано глобальний, бо конкуренція велика.

Зараз найвимогливіший час для бізнесменів, бо у нас немає грошових фондів, і всі проекти мають бути мережевими, глобальними. Така модель дозволяє отримати доступ до ресурсів, бо маючи фронт-офіси в інших країнах, підприємці можуть залучати інвестиції в Україну і свій бізнес.

2. Село і люди як головний капітал країни

Єдина наша індустрія, яка має світовий масштаб, це сільське господарство. Україна тут у першій п’ятірці країн світу. А на ринку технологій, хімікатів, добрива тощо — у першій десятці.

У 2050 році на Землі буде близько 10 млрд. людей. За сучасних темпів розвитку сільського господарства тоді 1 млрд. людей будуть голодувати. Отже, найближчі кілька десятків років сільське господарство буде темою номер один.

Наша держава посідає четверте місце у Європі за інтелектуальним капіталом.

На зіткненні технологій та сільського господарства народяться тисячі компаній і тисячі стартапів

І коли ми будемо розвивати тут розробку і виробництво, а за грошима будемо іти туди, де вони є, я впевнений, що і «ґейтси», і «цукерберги» будуть крокувати площею Ринок і Хрещатиком.

3. Нові бізнес-моделі

В одній Кремнієвій долині за місяць народжується більше стартапів, ніж у всій Європі за рік. Це культура бізнесу. В Україні поки що немає культури взаємовідносин між стартапом й інвестором, бо тут відносини між людьми будуються виключно на грошах, а не на довірі та повазі.

Утім зараз нові технології і бізнес-моделі ідуть саме зі стартапів, бо у великій компанії складно створювати інноваційний бізнес.

4. Сильні сторони партнерства

Бізнес можна зробити родинним, але партнерства не варто боятися. Воно корисне, але в Україні дуже мало таких прикладів. Треба шукати правильних партнерів і команду, які б вас доповнювали.

Спирайтеся на сильні сторони своїх колег. Не допікайте їм тим, що вони щось не так зробили, а розвивайте їхні сильні сторони.

5. Індивідуалізація всіх товарів і послуг

Найважливіша тенденція у бізнесі — індивідуалізація всіх товарів, послуг тощо. Треба зробити щось унікальне для однієї людини. Якщо говорити про медицину, то вона повинна бути точною: ліки мають давати під кожну людину окремо і вводити на рівні наночастинок в адресну точку.

Точне сільське господарство — це коли на кожен квадратний метр вносять конкретну кількість добрив, хімікатів тощо

Індивідуалізація — це повсюдний тренд сьогодні.

Другий тренд — повернення людини до естетики після урбанізації і поєднання бізнесу та культури. Гармонія має бути всюди. Сучасний бізнесмен — це людина, у якої працюють обидві півкулі мозку.

Це все креативна економіка. Я вірю, що ми від полкового оркестру в індустрії прийдемо до джазової історії. І все у нас буде джаз!



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 главных секретов руководителя или как достичь лояльности и вовлеченности персонала (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)