ІНТЕРВ'Ю | Susan Feldman 10 жовтня 2006 р.

Ринок пошукових технологій досягнув апогею

У звіті про пошукові програми та програми управління контентом, Susan Feldman, працівник IDC, протягом минулого року виявила "потужне зростання". Більше, ніж на 36% зріс ринок пошукових технологій і трохи менше — управління контентом. У наведеному нижче інтерв'ю Susan намагається пояснити причини такої стрімкої тенденції зростання.

З.: Що стало рушієм розвитку контентних технологій?

В.: Великою мірою рушієм розвитку став фокус на інформацію у багатьох організаціях. Мені здається, що існує три ключові фактори, поєднання яких і призвело до збурення у цій сфері. По-перше, це той факт, що більшість інформації у сучасному світі перебуває в електронному вигляді. По-друге — більшість організацій намагаються працювати якомога більш ощадливо. В результаті персонал підтримки звільняється з компаній і на місцях залишаються лише ті особи, які можуть керувати самі собою. Нарешті, доводиться зіткнутися із проблемами відповідності, які існують в організації збереження даних. Всі ці фактори є рушіями пошукового ринку. Не слід забувати і про те, що технології постійно розвиваються. З метою пошуку вам потрібні такі технології, які б завжди відповідали сучасним потребам і могли бути удосконалені та розширені. Популярність таких технологій продовжує зростати, оскільки їх позитивний вплив на бізнес дуже легко відчути і виміряти. Не має значення, яким чином це було здійснено: чи завдяки впровадженню нового центру обробки замовлень, чи завдяки електронній комерції.

З.: Тобто ми можемо говорити про певний зв'язок із управлінням взаєминами з клієнтами (CRM)?

В.: До певної міри так! У центрі обробки замовлень, якщо ви можете швидко знайти інформацію про той чи інший продукт — це набагато зменшує тривалість дзвінка і очікування клієнта. Якщо ж ви зумієте впровадити спеціальні програми самообслуговування, то вам вдасться взагалі обійтися без центру обробки замовлень у його звичному розумінні. Проте, таке впровадження потребує значного часу та уваги — слід забезпечити легкість для клієнтів, кожен споживач повинен знайти відповіді на свої запитання щодо того чи іншого продукту. Більше того, такі системи можуть здійснювати також роль обслуговування споживачів після покупки. Якщо ви, наприклад, продаєте принтери, розмістіть у системі інформацію про те, як правильно замінити картридж і т. п.

Швидка відправка потенційних клієнтів до продукції, яку вони шукають чи потребують, може стати ще однією перевагою і принести додаткові прибутки. Дослідження показують, що компанія втрачає приблизно третину тих клієнтів, які, шукаючи продукт, не можуть знайти його відразу і тратять на це багато часу. Одне дослідження наводить такий приклад, де місячний продаж компанії зріс на $125.000 завдяки простій зміні пошукового механізму.

Окрім усього вищезгаданого, існує додатковий простір для CRM, який полягає в аналізі текстів. Слід виробити спеціальний підхід до повідомлень, розміщених у системі, з точки зору клієнта. Що може подобатися, а що ні, споживачеві. Це потребує вміння аналізувати текст, а не лише колекціонувати і використовувати дані.

З.: Яка стратегія, на Вашу думку, є найкращою? Які програми можуть виявитися найбільш підходящими?

В.: Насамперед слід визначити свої проблемні місця. Яку саме проблему ви намагаєтеся вирішити? Технології зазвичай призначені для того, щоб вирішити якусь конкретну проблему, а вже потім їх використання можна розширити, щоб люди оцінили різноманітні можливості. Наведу такий приклад: мій знайомий виробник медичного обладнання отримував тисячі електронних листів щодня. В штаті працювало 20 інженерів, завданням яких була класифікація цієї пошти, але вони не могли справитися з нею. Тому було вирішено впровадити автономний пошуковий механізм, який класифікував листи. В результаті послуги більшості інженерів стали просто зайвими, а ті кілька людей, що залишилися, легко справлялися зі своїми завданнями.

З.: Наскільки складною може бути інтеграція різноманітних програм?

В.: Залежить від того, що ви хочете інтегрувати? Ви можете почати з категоризації без систематизації, а вже потім повернутися до неї. Пошукові механізми дозволяють зробити це, оскільки вони мають доступ до програм управління контентом.

З.: Отже є всі причини бути оптимістом у питанні майбутнього контролю над інформацією?

В.: Так. Інформаційний вік, про який говорили ще у 1990-их уже настав. І він обіцяє бути дуже цікавим і позитивним.

Ярослав Федорак, за матеріалами Optimize Magazine.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)