ІНТЕРВ'Ю | Steve Case 25 липня 2017 р.

Стів Кейс (AOL) про технологічну революцію 3.0

Стів Кейс (Steve Case), співзасновник та екс-CEO America Online, спостерігав за еволюцією інтернету від самого початку — з часів голосного деренчання «дозвону» до поширення мережі практично на весь комерційний простір. У 2003-му Кейс залишив свій пост в AOL та присвятив себе підтримці підприємництва. Реалізував кілька масштабних ініціатив, був членом Ради з питань зайнятості та конкурентоспроможності, що функціонувала при адміністрації Обами. Зараз він голова Фонду Кейса, мета якого об’єднати окремих індивідів, неприбуткові організації та соціальні підприємства з тим, аби надати нові імпульси процесу суспільних змін.

Стів Кейс (AOL) про технологічну революцію 3.0 Як пише Кейс у своєму бестселері (за версією The New York Times) «The Third Wave: An Entrepreneur’s Vision of the Future» («Третя хвиля: майбутнє очами підприємця»), «наступає нова технологічна епоха, яка змінить практично кожний аспект бізнесу. В бесіді з Chief Executive Стів Кейс розповів, що, на його думку, слід врахувати керівникам, аби гідно відреагувати на безпрецедентні технологічні зміни, що відбуватимуться найближчими роками.

У чому полягатиме сутність революції третьої хвилі?

Інтернет супроводжуватиме нас практично повсюди, а спосіб його інтеграції із нашим життям буде досконалим, можна сказати, навіть непомітним. Мережа допомагатиме зберігати здоров’я, переміщуватись у просторі, навчатись. І при цьому «підриватиме» деякі великі галузі, серед інших — сектори охорони здоров’я, освіти, енергетики, транспорту, харчової промисловості, а також аграрну сферу. Зараз говориться про інтернет речей, але насправді це буде інтернет всього.

Що це означатиме для бізнесу?

Це несе в собі як можливості, так і виклики. Тому вже зараз потрібно докладати чималих зусиль, аби підготуватись до майбутнього. Великим (чи середнім) компаніям, можливо, доцільно сформувати партнерства з малими фірмами, що дасть їм приплив свіжих ідей та потрібну гнучкість. Друга хвиля технологічної революції оберталась навколо програмного забезпечення; третя ж — вийде далеко за ці межі. Її сутність полягатиме у новому типі взаємодії з партнерами, що реалізовуватиметься через технології, вбудовані в бізнес-процеси. Ті, хто побачить такі можливості та придумає способи їхнього втілення — зможуть зміцнити позиції бізнесу та використати зміни собі на користь.

Чи технологія впливає на корпоративне лідерство?

Зараз ми маємо інструменти, яких не було 50 років тому. Це комунікативні та колаборативні технології, нові моделі кооперації між учасниками ринку (зокрема, це стосується клієнтів) та способи реагування на різні події. Якщо ви не зрозумієте цього, якщо не навчитесь отримувати переваги — то можете неадекватно відреагувати на несподівані обставини. Так, нещодавно в United Airlines трапився неприємний інцидент: пасажира силою вивели з салону, бо продали зайві квитки. Десь 20 років тому щось таке взагалі не могло статися. Потрібен цілком новий підхід до взаємодії з вашими клієнтами, персоналом та іншими сторонами. Ви мусите стати трохи відкритішими, прозорішими, гнучкішими, навчилися повноцінно співпрацювати з іншими. Без цього неможливо досягти успіху в світі, який відкриває новий можливості, при цьому змінюючись зі все зростаючою швидкістю.

Що саме мають зробити керівники, щоб підготувати себе та свої організації до третьої хвилі?

Потрібно зрозуміти, що відбувається на периферії вашого ринку чи галузі. Дуже часто «підривники» можуть «вистрибнути» з цілком неочікуваних місць. Недостатньо стежити за діями ваших актуальних конкурентів. Потрібно тримати в полі зору ділянки, де потенційно можуть з’явитися нові конкуренти чи технології. Крім усього, ви мусите збудувати мережу навколо своєї компанії, укладаючи для цього партнерства, особливо зі стартапами.

А що важливо врахувати в роботі з персоналом?

У першу чергу потрібно подумати про формування середовища, де люди могли б створювати інновації, не боятись ризикувати та пишатися тим, що роблять. Все це допоможе утримувати в компанії потрібних вам фахівців. Також слід врахувати, що скорочується середній термін, протягом якого люди залишаються в одній фірмі. Чимало індивідів воліють працювати як незалежні підрядники. Це означає, що ви мусите безперервно «полювати» на таланти, навіть якщо в даний час не збираєтесь когось винаймати, та робити все, що в ваших силах, аби запобігти звільненню найкращих та найрозумніших.

Чи, на Вашу думку, керівники компанії мусять сприяти розвитку підприємництва — як в громаді, так і серед своїх співробітників?

Протягом останніх років я багато подорожував по країні, реалізовуючи програму «Rise of the Rest» («Підйом решти»), мета якої — сприяння формуванню екосистеми стартапів. У багатьох містах ми побачили, що компанії активно підтримують підприємництво, бо усвідомлюють: майбутнє громад, в яких вони функціонують, значною мірою залежить від стартапів. Адже вони створюють основну масу робочих місць. Якщо не підтримувати новостворені підприємства зараз, то через 20 років у вас не буде сильної економіки. На моє переконання, співпраця з підприємцями якнайкраще відповідає інтересам і компаній, і їхніх керівників.

За матеріалами "Former AOL CEO Steve Case Tells CEOs to Prepare for the Tech 3.0 Revolution", Chief Executive.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)