НОВИНИ від 27.02.2008


Лідерам необхідні цілком конкретні професійні навички, а не лише вміння надихати

Менеджери, які хочуть продовжувати своє кар'єрне зростання, повинні менше перейматися так званими особистісними навичками (soft skills) і більше займатися розвитком конкретних професійних навичок (hard skills), таких як: технічні навички, розуміння бізнесу, управління змінами, тощо.

Щорічне опитування генеральних директорів, яке проводиться компанією PricewaterhouseCoopers, зруйнувало широко розповсюджений міф, що основною навичкою лідера є його вміння "надихати". Сьогодні світові компанії переймаються насамперед пошуком генеральних директорів зі специфічними технічними та бізнес-навичками, які вже мають потужний досвід роботи у сфері лідерства, інновацій та управління ризиками.

Особистісні навички хоч і вважаються перевагою, не є обов'язковою характеристикою топ-менеджера. І це при тому, що лише половина генеральних директорів у всьому світі відчуває, що їхні кадрові відділи здатні самостійно справлятися із проблемами персоналу.

Опитування 1150 генеральних директорів допомогло виявити, що компаніям найважче знайти на ключові посади саме людей із хорошим технічним та бізнес-досвідом. Дві третини респондентів наголосили, що вони стикаються із суттєвими труднощами під час такого пошуку.

Другою найбільш затребуваною і водночас — дефіцитною ознакою став досвід роботи у міжнародних компаніях та на глобальних ринках, а також здатність мислити креативно та інноваційно.

У сьогоднішньому нестабільному економічному кліматі неабиякого значення для роботодавця набирає досвід у сфері управління ризиками, а також вміння ставити перед людьми правильні виклики та швидко пристосовуватися як до внутрішніх, так і до зовнішніх змін.

Сьогодні набагато легше відшукати людину, яка знає кілька мов та має навички взаємодії з колегами та підлеглими, ніж керівника, який не боявся б самостійно приймати рішення.

Майкл Рендел (Michael Rendell), партнер дослідження, наголошує: "Багато сучасних світових ринків переходять від виробничої моделі, до моделі, в якій на першому місці знаходиться сервіс. А це, в свою чергу, означає, що попит на управлінські таланти, до якого вже звикли зрілі економіки Європи та США, продовжуватиме зростати. Перед топ-менеджерами відкриються численні нові можливості, вони зможуть самостійно обирати країну, в якій хочуть працювати та диктуватимуть власні умови. А це, в свою чергу, означатиме, що компаніям ставатиме все важче утримувати їх".

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC