НОВИНИ від 16.04.2008


Рівень залученості працівників різних поколінь

Молодші покоління — включаючи бейбі-бумерів (покоління 1960-их) — майже завжди скаржаться на нерозуміння з боку старших та більш досвідчених наставників. Втім, у випадку із так званим поколінням "Y" ці скарги справді мають під собою певне підґрунтя, вважають дослідники із Sirota Survey Intelligence.

"За виключенням працівників, віком понад 63 роки, різниця між рівнями залученості до робочого процесу між різними віковими категоріями дуже незначна, — стверджує Даглас Кляйн (Douglas Klein), президент Sirota Survey Intelligence. — Наше дослідження повністю руйнує міф про те, що молодші працівники виказують нижчий рівень мотивації, ніж їхні старші колеги".

Дослідження брало до уваги ставлення поколінь до роботи і в ньому взяло участь понад 300 000 працівників у більше, ніж 50-ти організаціях протягом 2006-го та 2007-го років. Всі респонденти були розділені на категорії Покоління "Y" та "X" (28 — 42 роки), бейбі-бумери (43 — 62 роки) і так звані «традиціоналісти» (63 роки і більше).

Дослідження намагалося виявити рівень задоволеності працівників своєю роботою, чи рекомендували б співробітники свою компанію як найкраще місце для праці, а також — наскільки готові працівники докладати додаткові зусилля для процвітання компанії. Зведені дані і стали ресурсом для створення "індексу залученості співробітників".

Дослідження виявило, що найвищий рівень залученості продемонстрували представники "традиціоналістського" покоління. Серед них індекс залученості склав 84%.

Рівень залученості інших груп був дещо нижчий (від 77% до 80%). При цьому покоління "Y" виявилося більш залученим, ніж покоління "X" чи бейбі-бумери. Рівень залученості співробітників зазвичай знижувався через рік, проведений на одному й тому ж робочому місці. Але після шести років перебування з одним роботодавцем рівень залученості співробітника знову починав йти вгору.

"Більшість нових співробітників через деякий час втрачають свій стартовий запал. І це зовсім не залежить від їхнього віку, — пояснює Кляйн. — Таким чином рівень залученості співробітників залежить насамперед від того, наскільки вдало керівництво компанії допомагає їм досягнути поставлених цілей і потреб, а також — відповідає їхнім очікуванням".

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC