НОВИНИ від 21.05.2008


Інтернет — головне джерело ділової інформації для топ-менеджерів

Дослідження компанії Ipsos MediaCT показало, що топ-менеджери американських компаній все частіше сприймають Інтернет як головне джерело ділової інформації.

Нині 73% топ-менеджерів уважають інтернет-сайти важливою складовою газет, журналів, телеканалів та інших засобів масової інформації (у 2006-му році аналогічних поглядів дотримувалися 50%). У 2008-му році 68% керівників бізнес-структур заявили, що вони нині витрачають більше часу на читання інформації у Всесвітній Мережі, ніж раніше (у 2006-му році так відповіли на це питання 65%). Так, наприклад, 87% "топів" нині вважають, що Інтернет позитивно впливає на їхній бізнес (у 2006-му році цю позицію розділяли 84%).

Для отримання інформації керівники здебільшого заходять на портали, що акумулюють новини з різних джерел — наприклад, Yahoo! News і Google News. Також популярні сайти "традиційних" ЗМІ, таких як телекомпанія CNN і газета Wall Street Journal. Дослідження також показало, що топ-менеджери активно використовують різноманітні методи залучення інформації. Так, 35% із них записують телепрограми, які не в змозі подивитися під час трансляції, і переглядають їх пізніше.

72% американських топ-менеджерів думають, що для того, щоб керована ними компанія розвивалася успішно, їм потрібно регулярно стежити за технологічними новинками.

Детальна інформація про дослідження — America's Business Elite Embracing On-line Media

Джерело — Washington ProFile.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC