НОВИНИ від 26.08.2008


Покоління «Y» і мотивація — речі несумісні?

Нове дослідження виявило, що майже у кожній країні світу, за винятком хіба що Індії, працівники, народжені після 1980-го року є найменш вмотивованою когортою співробітників компаній.

Звіт, наданий консультантами BlessingWhite, переконливо доводить, що принаймні чверть співробітників представників покоління «Y» є вкрай невмотивованими. Найбільші ж проблеми спостерігаються у Південно-Східній Азії, де це число досягає майже третини.

В опитуванні взяло участь більше 7500 працівників, а також 40 провідних спеціалістів із питань управління людськими ресурсами. Висновки дослідження показують пряму залежність між рівнем "топовості" посади молодого працівника та рівнем його мотивації. Іншими словами, що на вищій посаді працює людина — то більш вмотивованою вона виявляється.

"Куди б ми не глянули — топ-менеджери володіють куди більшою мотивацією, ніж лінійні менеджери та рядові працівники", — наголошує генеральний директор BlessingWhite Крістофер Райс (Christopher Rice).

Чи означає це, що представники покоління «Y» є не чим іншим, як зарозумілими, самовпевненими і невмотивованими нездарами, які хочуть отримати все і зразу?

Вочевидь, реальний стан справ дещо складніший!

"Загальний рівень низької мотивації представників покоління «Y» може бути відображенням малої їх кількості на ключових посадах у компаніях, — пояснює Райс. — Адже мотивація — це наслідок відчуття власного впливу та значущості".

А й справді, як можна очікувати лояльності від працівника, який не відчуває своєї цінності для компанії?

Ще однією причиною низької мотивації є те, що молодші співробітники часто не мають повного розуміння власних потреб і чітких цілей.

Єдиним винятком щодо питань мотивації молодшої категорії працівників є Індія, яка показує надзвичайно високий рівень залученості персоналу у робочі процеси. Можливо, причиною цього є молода і дуже перспективна економіка країни, яка швидко розвивається.

"Вмотивовані працівники не лише повністю залучені у процес, захоплені ним і гордяться власною посадою, — стверджує Райс. — Вони по-справжньому лояльні і готові докладати будь-яких зусиль для того, щоб сприяти успіху своєї компанії. І це та мета, до якої повинен прагнути кожен успішний лідер".

Натомість, невмотивовані співробітники зазвичай вважають, що їхні професійні навички недооцінюються. Вони не відчувають жодного зв'язку зі стратегією компанії і навіть можуть висловлюватись про неї негативно. Якщо такі співробітники залишаться наодинці зі своїм невдоволенням, то перше, що вони зроблять — це почнуть шукати нову роботу. А в гіршому випадку — вони залишаться на своєму робочому місці, але докладуть усіх зусиль, щоб не працювати і не приносити жодної користі компанії!

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua