НОВИНИ від 10.09.2008


Чому не варто скорочувати штат під час економічного спаду

Коли настають "важкі часи", перед керівниками компаній завжди з'являється спокуса вирішити проблему радикально чи, попросту кажучи, скоротити штат. Втім, з точки зору довгострокової перспективи, таке рішення може мати для компанії надзвичайно негативні наслідки.

Небезпека поспішних рішень, які часто виливаються у звільнення ключового персоналу, була досліджена консалтинговою компанією PricewaterhouseCoopers.

Навіть управлінці, які займають найвищі посади у компанії, не можуть почуватися в безпеці, коли йдеться про скорочення кадрів.

У той же час, компанії, які навчилися поводитися більш гнучко при управлінні людськими кадрами, мають конкурентну перевагу.

"Скорочення кадрів може видатися першим найочевиднішим рішенням проблеми економічного спаду. Втім, втрата ключового персоналу завжди обходиться компаніям дорожче, ніж його утримання. А особливо в часи фактичної війни за таланти", — пояснює Дебра Де Ас (Debra De'Ath), директор PwC.

А й справді, замість того, щоб скорочувати персонал, компанії можуть знайти декілька альтернативних підходів. Наприклад, вони можуть запропонувати працівникам гнучкий графік та неповний робочий день, а також дозволити їм за бажанням виконувати іншу роботу у вільний час.

Дослідження, проведене компанією PwC, ще раз доводить, що скорочення повинні проводитися з усією належною увагою та детальним вивченням реальної обстановки. Адже найняти кваліфікованого працівника завжди набагато складніше, ніж звільнити. То ж чи варто компаніям так бездумно позбавлятися від свого найціннішого активу — людей?

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua