НОВИНИ від 06.11.2008


Покоління «Y» відчує наслідки економічної кризи «на власній шкірі»

Вони не знали нічого, окрім років процвітання. Тому не дивно, що економічна криза виявилась "снігом на голови" ні до чого не підготовлених представників покоління "Y". Дехто з них сьогодні скаржиться, що менеджери встановлюють перед ними нереальні завдання, а інші нарікають на підвищення тиску та необхідність проводити на роботі додатковий час.

Опитування, проведене Association of Graduate Recruiters (AGR), виявило, що половина молодих професіоналів відчувають проблеми балансу між роботою та особистим життям. І хоча ситуація на ринку продовжує ускладнюватися, багато з них готові покинути роботу на користь особистого життя.

Асоціація застерігає менеджерів від створення "дріб'язкової культури" у своїх компаніях, яка призводить до того, що співробітники покидають компанію як тільки відчують, що для них це безпечно.

Карл Джільярд (Carl Gilleard), генеральний директор AGR, пояснює: "Коли компанії входять у стадію кризи, в них часто виникає сильна спокуса пожертвувати якістю та особистим життям своїх співробітників заради збереження конкурентної переваги". Як наслідок, вони ризикують повністю зруйнувати свій бізнес.

Дослідження, проведене кількома місяцями раніше, недвозначно показало, що економічна криза має на співробітників вкрай руйнівний вплив. Замість того, щоб триматися за свої робочі місця та докладати більших зусиль задля досягнення цілей компанії, працівники втрачають залишки своєї мотивації, а у деяких випадках навіть покидають компанію, не замислюючись над тим, чи зможуть знайти іншу роботу.

У свою чергу, опитування AGR, в якому взяло участь 40 випускників, виявило, що втрата лояльності до бренду серед наявних та потенційних працівників обходиться компанії надзвичайно дорого, оскільки таку лояльність майже неможливо повернути.

"Тим не менш, вчорашнім випускникам також доведеться трішки змінити своє ставлення до роботи, адже їм ще ніколи не доводилося переживати економічну кризу", — відзначає Джільярд.

У звіті наведено три типи працівників. Перший тип, який умовно можна назвати "в першу чергу робота, а потім відпочинок" — ставляться до балансу між роботою та особистим життям як до чіткого розмежування. Вони знають, скільки годин займає у них робота і не збираються ні зменшувати ні розширювати цей період.

Друга група "схвильовані" — вирішують проблему балансу між роботою та особистим життям, відмовляючись від роботи. В цій групі найбільше жінок.

Третя група, яку без зайвої скромності можна назвати "роботоголіками", складається переважно з працівників покоління "Y", які народилися після 1982-го року. Ці люди готові викладатися "на повну" і брати на себе додаткові повноваження та обов'язки до тих пір, поки вони відчувають хоча б мінімальний контроль над власним особистим життям.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua