НОВИНИ від 04.03.2009


Топ-менеджерам варто повернутися до базових знань

Топ-менеджери компаній звикли вважати свій багаторічний досвід управління гарантом того, що вони завжди зможуть впоратися із викликами сьогодення не залежно від того, наскільки серйозними вони будуть. Але, як показує сучасна економічна та фінансова криза, чимало топ-менеджерів поводяться у скрутній ситуації як кролики під світлом фар автомобіля, який наближається. І це ще раз доводить, що управлінцям найвищої ланки слід переосмислити свої підходи, щоб отримати змогу пережити кризу, яка трапляється один раз на покоління.

Дослідження, проведене консалтинговою компанією Development Dimensions International (DDI), виявило, що існують менеджери, які ставлять свою компанію перед невиправданими ризиками лише тому, що вони не знають, яким чином краще пережити глобальну кризу і їм попросту не вистачає навичок для цього.

Аналіз результативності 3623-х менеджерів із 49-ти країн показав жахаючу некомпетентність, яка у багатьох випадках не лише не здатна вивести компанію з кризи, але й може стати її причиною. Ці результати ще раз підтвердили потребу навчання та підвищення компетенції серед менеджерів всіх рівнів.

Втім, серед менеджерів до сьогодні панує думка, що навчання — це ознака слабкості. Адже якщо вам доводиться ходити на лекції — значить, вочевидь, ви чогось не знаєте. Окрім того, у топ-менеджерів компанії зазвичай вистачає поточних справ, які не дають їм виділити достатньо часу навчанню.

Наприклад, у 2007-му році опитування, проведене бостонською консалтинговою компанією Novations Group, виявило, що чим вищим є рівень посади управлінця — тим нижчим є його бажання та готовність брати участь у навчанні. А за даними DDI це, в свою чергу, призводить до того, що майже половина топ-менеджерів не здатні брати на себе відповідальність за операційні процеси в компанії, коли це найбільше необхідно.

Окрім того, ці "завжди похмурі" лідери часто не можуть вселити у свій персонал необхідного їм оптимізму щодо майбутнього компанії, який також виступає суттєвим мотивуючим фактором.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua