НОВИНИ від 28.04.2009


Тиск, паніка і продуктивність

Мабуть, вам також знайоме відчуття, коли ви сидите до пізньої ночі, пишучи звіт, який наступного ранку повинен знаходитись на столі вашого керівника. І ви чудово розумієте, що не почуєте навіть слова подяки за свою роботу. Максимум — вам дадуть ще одне термінове завдання, яке потребуватиме ще більше сил, концентрації і негайного виконання, перш ніж ви встигнете перевести подих.

У той час як керівники та менеджери перебувають під постійним тиском досягнення результатів, не дивно, що цей тиск розповсюджується і далі по піраміді підпорядкування, досягаючи її підніжжя — рядових працівників, від яких сьогодні також вимагають миттєвих результатів кожного дня.

Проте, вимагаючи від підлеглих постійних напружених активних дій, а також змушуючи їх виконувати роботу "на вчора", менеджери ризикують завдати непоправної шкоди психологічному здоров'ю та мотивації працівників, що майже напевне призведе до негативних наслідків у майбутньому. Більше того, відчуття постійного тиску та напруження руйнує авторитет та довіру до самого менеджменту компанії серед її працівників. Як наслідок, компанія втрачає спроможність швидко і адекватно реагувати на зміни ринку та економічного середовища.

Опитування, в якому взяли участь 103 менеджери та бізнес-лідери, проведене компанією WFD Consulting, виявило, що підвищення напруги та стресів на робочому місці призводить до зниження моралі, мотивації та витривалості співробітників.

Вісім із десяти опитаних підтвердили, що робоче навантаження як менеджерів так і підлеглих суттєво підвищилося за останні 12 місяців, призвівши до зростання рівня стресу. При цьому половина з них підтвердили, що така ситуація призводить до зниження мотивації, енергії та витривалості підлеглих.

Основна причина зростання напруги та тиску на робочих місцях — підвищення потреби миттєвих дій та реакції на мінливе середовище. Дві третини опитаних говорять про різке підвищення очікувань та вимог до швидкості реалізації запланованого.

Але, як би там не було, топ-менеджмент компанії потребує налагодження комунікації із підлеглими та рядовими співробітниками, пропонуючи їм всю можливу підтримку та показуючи свою небайдужість, роблять висновок автори дослідження.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC