НОВИНИ від 15.05.2009


Менеджери «занадто зайняті», щоб захищати власні бренди

Вісім із десяти керівників погоджуються з твердженням, що підтримка "сильного" бренду є особливо важливою в часи економічної кризи. Втім, за даними нового дослідження, проведеного компанією Marks & Clerk, лише п'ята частина власників бізнесу займається сьогодні посиленою підтримкою та захистом своїх брендів.

В опитуванні взяли участь 222 бізнеси, 84% з яких погодилися, що наявність "сильного" бренду в часи кризи має куди більше значення, ніж у сприятливі часи. Ще більша кількість учасників опитування — майже 86% — стверджують, що сьогодні вони готові ще з більшим заповзяттям захищати свої продукти та сервіси від конкурентів та різноманітних загроз.

Водночас лише п'ята частина власників бізнесу почала присвячувати більше часу захисту брендів. І це попри той факт, що майже всі респонденти (97%) сходяться на думці, що використання бренду як ключової частини їхньої бізнес-стратегії, при цьому фокусуючись на основних продуктах та сервісах компанії, допоможе успішно вийти із кризи.

Таким чином ми можемо спостерігати ситуацію, в якій слова суттєво розходяться зі справою. Більшість компаній до сих пір не здійснюють жодних конкретних кроків, щоб уникнути загрози для своїх брендів. При цьому чотири з п'яти менеджерів стверджують, що вони "занадто зайняті" для того, щоб займатися захистом брендів і візьмуться за цю діяльність тільки у випадку виникнення прямої загрози від конкурентів.

"Одна із найважливіших причин необхідності існування сильного домінуючого бренду полягає в довгостроковому стані захищеності, яке він дає компанії, роблячи її стійкою перед обличчям кризових небезпек", — пояснює Пем Візерс (Pam Withers), партнер Marks & Clerk.

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC