НОВИНИ від 16.06.2009


Менеджери страждають від урізання компенсаційних пакетів

Все більше та більше менеджерів проходять через процес скорочення компенсації внаслідок того, як компанії намагаються скоротити витрати і вижити під час світової економічної рецесії. Втім, такі скорочення можуть зашкодити компаніям у довгостроковому розрізі.

Саме провідні спеціалісти компанії та топ-менеджери відчули найпотужніший тиск та скорочення компенсаційних пакетів у абсолютних показниках. Шість із десяти компаній так чи інакше урізали компенсацію своїх топ-менеджерів, і майже половина скоротили компенсаційні пакети інших менеджерів вищого рівня.

Для порівняння, менше половини команд, які займаються продажами, і лише третина офісних працівників відчули наслідки економічної кризи на своїй власній зарплатні. Такими даними ділиться консультаційна компанія Mercer.

Як наслідок, виникає ситуація, коли топ-менеджери змушені працювати набагато більше, борючись із наслідками кризи і намагаючись втримати компанію "на плаву", а за свою куди більш складну роботу вони отримують не підвищення, а навпаки — зменшення компенсаційного пакету. Не дивно, що для більшості з них така практика виявляється надзвичайно демотивуючою.

Щоквартальне опитування індикатора зарплат, яке проводиться компанією Mercer, проаналізувало компенсаційні тенденції у 75-ти великих міжнародних компаніях із понад 3,5 мільйонами працівників. Було виявлено, що приблизно половина HR-відділів станом на сьогоднішній день вже скоротили зарплатню своїм співробітників, тоді як ще 15% розглядають такий захід як можливий у сучасних економічних умовах.

Але, якщо розглянути таке скорочення більш детально, стає очевидно, що шість із 10-ти компаній скоротили зарплатню для керівників, приблизно половина скоротила компенсаційні пакети для інших представників вищого менеджменту, тоді як лише 45% продавців і 36% офісного, сервісного та виробничого персоналу пройшли через процес урізання оплати робочого часу.

Але найбільше здивувало те. що приблизно шість із 10-ти компаній підняли зарплатню для виробничого та сервісного персоналу, і приблизно така сама кількість підняла зарплатню офісному персоналу. Близько половини професійних співробітників також отримали підвищення. При цьому лише 46% менеджерів та 37% керівників можуть похвалитися тим самим.

"Формування компенсаційної стратегії, як і будь-яке інше стратегічне рішення, повинно вписуватися у загальний напрямок розвитку компанії", — наголошує Кріс Джонсон (Chris Johnson), голова практики управління людським капіталом Mercer у Великобританії.

"Компаніям слід утримувати споживачів, залишатися ефективними та надавати гарантії на майбутнє. Багато з них для цього докладають зусиль для аналізу свого бізнесу, категоризації персоналу та перегляду компенсаційної практики. Проте, скорочення зарплат персоналу, який бере безпосередню участь у генеруванні прибутку компанії, може призвести до сумних наслідків. У найгіршому випадку ви можете втратити ключових співробітників, які з великою ймовірністю потраплять до ваших конкурентів".

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua