НОВИНИ від 06.10.2009


Чесність: втрачений елемент

Топ-менеджерам компаній не достатньо демонструвати здатність виконувати свою роботу. Якщо вони хочуть заслужити довіру та розвіяти цинічні настрої серед своїх підлеглих, їм потрібно демонструвати високий рівень особистої чесності та відкритості.

Більшість працівників за замовчуванням не до кінця довіряють своїм керівникам. Той, хто знаходиться на позиції сили, навряд чи може бути до кінця відвертим. Останнє дослідження, проведене Інститутом лідерства та менеджменту (Institute of Leadership & Management), виявило, що майже третина (31%) працівників мають надзвичайно низький рівень довіри до керівництва.

Опитування, в якому взяли участь більше 5600 працівників, показало, що на шкалі довіри від 0 до 100 середньостатистичний генеральний директор набирає всього 59 балів.

У 2007-му році опитування, проведене консалтинговою компанією Watson Wyatt, засвідчило, що менше ніж половина (всього 49%) працівників серед опитаних 12 000 респондентів довіряють своєму топ-менеджменту та впевнені у його діях. Тоді як інше дослідження показало, що рівень довіри до генеральних директорів — всього лише 40%. У той час як лінійні менеджери показали набагато кращі результати і зуміли досягнути 69% на шкалі довіри.

Керівництво владних структур та медіа отримало найнижчий рівень довіри, тоді як благодійні організації та сфера роздрібної торгівлі — найвищий. Але найдивовижнішим відкриттям виявилося те, що попри нещодавню економічну кризу рівень довіри до керівників, які працюють у фінансовому секторі, виявився достатньо високим.

Дослідження також підкреслює той факт, що довіру не можливо отримати миттєво. Що довший час генеральний директор та лінійні менеджери займають свої посади — то більший до них рівень довіри. Тому логічним буде припустити, що низький рівень довіри до генеральних директорів у великих компаніях пояснюється високою плинністю серед них (а особливо у часи кризи).

"Довіра є абсолютно необхідною умовою для успішного розвитку організації та якісного лідерства. Будь-яка команда буде працювати більш ефективно в середовищі, де панує довіра і відкритість. А люди готові більше викладатися і брати на себе додаткові зобов'язання, якщо вони довіряють своїм лідерам. Але для того, щоб здобути довіру, керівникам сьогодні не достатньо просто добре справлятися зі своїми обов'язками. В першу чергу їм слід навчитися чітко і бездоганно виконувати те, що вони обіцяють. Слова лідера завжди на 100% повинні відповідати його діям", — переконаний керівник ILM Пенні де Велк (Penny de Valk).

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC