НОВИНИ від 23.02.2010


Для довгострокових змін компаніям краще вирощувати
генерального директора, а не наймати ззовні

Коли компанія перебуває в пошуках нового генерального директора, чия мета — впровадити стратегічні зміни — краще шукати його серед наявних співробітників компанії, а не наймати ззовні. Саме таким виявився результат дослідження Rice University's Jones Graduate School of Business.

Дослідження аналізувало історію результативності 193 генеральних директорів в індустріальному секторі в період 1993-1998 років. Дослідження показало, що в перші роки роботи керівника різниці між "внутрішніми" генеральними директорами та тими, що прийшли ззовні, фактично немає. Втім, вже через кілька років перебування на своїй посаді генеральні директори, які виросли всередині компанії, суттєво перевершують своїх "зовнішніх" колег.

"Щойно призначені на посаду генеральні директори (без різниці, чи прийшли вони ззовні чи зсередини компанії) здійснюють певні зміни. І результат цих змін може стати помітним тільки через багато років, — стверджує Антея Жанг (Anthea Zhang), одна зі співавторів дослідження. — Саме тому різницю між "внутрішніми" та "зовнішніми" генеральнии директорами практично неможливо побачити зразу".

Проте, вже через три роки стає очевидним, що генеральні директори, які були вирощені в компанії і пройшли через всі ступені становлення, показують кращі результати. "Що ж стосується стратегічних змін — найняті зі сторони генеральні директори частіше вдаються до короткострокових виправлень, таких як скорочення витрат чи згортання інвестицій, які не дають миттєвої віддачі. Генеральні директори, які прийшли зсередини, зазвичай більш глибоко знайомі з коренями компанії і частіше здатні стати ініціаторами стратегічних змін, спрямованих на довгострокову конкурентну перевагу", — додає Жанг.

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC