НОВИНИ від 25.02.2010


Результати дослідження щодо управління стосунками з офшорами

Компанія Vantage Partners оголосила результати нового дослідження "Управління стосунками з офшорами" (Managing Offshoring Relationships: Governance in Global Deals), яке висвітлює вплив культурних відмінностей на ефективність аутсорсингових угод з офшорами.

Учасники дослідження відповідали на запитання про офшорингові стосунки власних компаній. При цьому дослідження включало як клієнтські, так і провайдерські дані, зібрані з більш ніж 400 компаній з усіх куточків світу.

Ключові результати дослідження:

  • Культура — це найбільший виклик офшорингових угод. 90% респондентів наголосили, що саме цей фактор спричинив принаймні якісь проблеми.
  • Як мінімум дві третини клієнтів бачать хоча б якісь відмінності між їхньою організацією та їхнім ключовим провайдером, тоді як провайдери набагато рідше бачать такі відмінності.
  • Споживачі переконані, що вони набагато частіше, ніж офшор-провайдери борються з конфліктом, а не уникають його; здійснюють пряму комунікацію; та займаються багатьма справами одночасно, замість того, щоб сфокусуватися на чомусь одному.
  • Різниця культур найбезпосереднішим чином впливає на труднощі залучення партнерів у ті види діяльності, які вважаються критичними для аутсорсингових стосунків.
  • Різниця культур також може стати основною перешкодою для обидвох сторін при досягненні максимальної цінності їхньої угоди.
  • Вплив культурних відмінностей може бути мінімізований ефективним керівництвом.

"Багато клієнтів та провайдерів розуміють, що культурні відмінності впливають на цінність, яку здатна досягнути їхня компанія, — наголошує Роберт Вільямс (Robert Williams), голова Insigma HengTian Software Ltd. — Проте, мало кому з них вдається успішно боротися з цими відмінностями. Дослідження вказує на потенціал, який здатен допомогти компаніям отримати максимальну віддачу від їхніх офшорингових стосунків із провайдерами, але тільки за умови, що ті будуть інвестувати в розуміння та розвиток більш системного підходу до управління культурними відмінностями".

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC