НОВИНИ від 14.04.2010


Працівники мають безліч ідей, які вони можуть запропонувати роботодавцеві

За даними опитування, проведеного компанією Right Management, близько 57% працівників регулярно діляться власними ідеями на робочому місці. При цьому близько 27% працівників стверджують, що вони продукують більше 20 ідей щорічно.

"Ми виявили, що співробітники справді прагнуть бути почутими, — переконана Дебора Шрьодер-Саулнір (Deborah Schroeder-Saulnier), віце-президент напрямку глобальних рішень у Right Management. — Готовність продукувати нові ідеї вказує на те, що співробітники турбуються про результативність організації та хочуть докласти усіх зусиль, щоб зробити її більш ефективною. І це чудова новина для роботодавців, якщо ті розуміють, яким чином можна використати такий ентузіазм та бажання працювати".

Серед ключових висновків дослідження:

  • близько третини респондентів відзначили, що вони пропонують більше 20 ідей щорічно;
  • 30% пропонують більше 10 але менше 20 ідей;
  • лише 6% працівників взагалі не пропонують жодних ідей для розвитку компанії;
  • топ-менеджмент та управлінці середньої ланки найчастіше і є тим персоналом, який щорічно пропонує більше 20 ідей для вдосконалення;
  • кількість ідей, яку продукують співробітники, не залежить від розміру компанії;
  • якщо проводити паралелі за посадами, то найчастіше ідеї виникають у продавців (50%), на другому місці — HR-менеджери (28%);
  • жінки очолюють першість у змаганні за кількість ідей: близько 61% жінок пропонують більше 10 ідей щорічно, тим самим може похвалитися лише 46% чоловіків;
  • старші співробітники (55 і більше років) частіше пропонують більше 10 ідей (76%), ніж працівники 25-34 років (51%).

"Наше дослідження свідчить, що працівники доволі часто готові брати на себе додаткову відповідальність та бути креативними заради процвітання компанії, — відзначає Шрьодер Саулнір. — При цьому роботодавці далеко не завжди готові прислухатися до ідей, висловлених підлеглими та брати їх на озброєння. Тож останнім слід попрацювати над цим, навчившись слухати свій персонал та отримувати конкуренту перевагу від того, що пропонують співробітники".



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC