НОВИНИ від 30.09.2010


Електронна пошта та інтранет — найкращі методи комунікації для залучення ваших співробітників

Найбільш звичними та розповсюдженими методами комунікації, які використовуються в організаціях для підвищення залученості співробітників виявилися електронна пошта (83%) та інтранет (75%). Такі дані нового дослідження, проведеного компанією International Association of Business Communicators (IABC) спільно з Buck Consultants, A Xerox Company. Опитування також виявило, що приблизно половина роботодавців наразі активно використовують такі інструменти, як Facebook та Twitter.

Це вже друге опитування залученості працівників, яке проводиться IABC спільно з Buck Consultants для визначення способів комунікації, які застосовуються організаціями для підтримання залученості та продуктивності співробітників. У цьогорічному дослідженні взяло участь близько 900 професіоналів з комунікації, які представляють широку галузеву та географічну базу.

"Респонденти показали деяке підвищення використання інструментів соціальних медіа. Все більше та більше компаній встановлюють внутрішні та зовнішні політики використання соціальних медіа", — стверджує Робін МакКесланд (Robin McCasland), екс-голова IABC Research Foundation. "При вмілому використанні соціальні медіа можуть стати значним додатком до наявної стратегії підвищення залученості працівників. Співробітники та потенційні кандидати можуть переглядати новини роботодавця чи історії, пов'язані з ним, що підсилюватиме позитивне ставлення до компанії".

Опитування також оцінило практики створення та підтримки культури залученості у компаніях.

Цілі залучення працівників

Підвищення продуктивності (66%) та утримання ключових талантів (65%) — найважливіші цілі підтримки залученості працівників. Серед інших важливих цілей, про які говорять респонденти, виявилося підвищення моралі співробітників (59%) та створення нової організаційної культури (52%).

Підтримка "залученості" в робочій культурі

"Вміння прислухатися до співробітників — обов'язковий атрибут культури залученості. Тим дивовижнішим є результат дослідження, яке показало, що 32% компаній дуже рідко або майже ніколи не проводять сесій, в яких працівники мають змогу висловити свою думку, — наголошує Брюс Шпігель (Bruce Spiegel), представник Buck Consultants. — І тим не менше, це величезна можливість для організацій знизити ризик плинності ключових кадрів та низької результативності".

Публікація формального переліку цінностей (74%) та проведення інтерв'ю при виході з компанії (73%) — найрозповсюдженіші практики опитування респондентів для підтримки культури залученості. Серед інших практик респонденти згадують опитування щодо задоволеності роботою (60%), орієнтації для нових співробітників (56%) та залучення топ-менеджменту компанії до орієнтацій (54%).

Оцінка ефективності

Формальний чи неформальний зворотній зв'язок, який надається працівниками (77%) — це основний спосіб оцінки ефективності стратегій підвищення залученості персоналу. Серед інших методів респонденти згадують про щорічні оцінки досягнення цілей (48%) та вимірювання показників плинності (42%).

Соціальні медіа

  1. Більшість топ-менеджерів не беруть участь у внутрішніх (60%) чи зовнішніх (62%) соціальних мережах.
  2. Менше половини організацій, які взяли участь в опитуванні, мають політики використання внутрішніх та зовнішніх соціальних медіа.
  3. Приблизно половина організацій не займається оцінкою ефективності використання внутрішніх та зовнішніх медіа.

За інформацією Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic