НОВИНИ від 15.11.2010


Компанії фокусуються на розвитку глобальних лідерів

Сьогодні все більше та більше організацій починають розуміти, що успішне виживання на конкурентному ринку можливе тільки за умови впровадження глобальних ініціатив розвитку лідерства. Саме такі результати засвідчило дослідження, проведене Американською асоціацією управління (AMA) спільно з Інститутом корпоративної продуктивності (i4cp), в якому взяло участь більше 1000 компаній з різних куточків світу.

"Розвиток бізнесу сьогодні означає роботу на глобальному ринку, незалежно від того, де знаходиться центральний офіс компанії", — стверджує Сенді Едвардс (Sandi Edwards), віце-президент AMA Corporate Learning Solutions. — "Топ-менеджмент знаходиться під тиском постійного покращення результативності. Він змушений виконувати свою роботу швидше та ефективніше. А це, в свою чергу, означає, що нові лідери повинні володіти широким набором навичок, які дозволили б їм мислити та діяти глобально".

Відповідаючи на запитання "Чи діє у вашій компанії глобальна система розвитку лідерства?" 31% респондентів сказали: "Так, ми впровадили як мінімум одну таку ініціативу"; 14% сказали: "Так, ми розробили як мінімум одну, але ще не впровадили її"; 17% сказали: "Ні, у нас немає глобальної системи розвитку лідерства, але ми плануємо розробити її"; і 38% сказали: "Ні, у нас немає таких ініціатив і ми не плануємо створювати їх".

Найбільш широко розповсюдженими компетенціями виявилися критичне мислення та вирішення проблем, управління змінами, створення та керівництво міжкультурними командами, здатність впливати та створювати коаліції, впровадження глобальних стратегій.

"Втім, дослідження виявило, що ці найбільш популярні компетенції зовсім не обов'язково корелюють із ефективною діяльністю на ринку чи загальною ефективністю лідера на глобальному рівні, — додає Едвардс. — Серед по-справжньому важливих компетенцій варто відзначити гнучкість та здатність до адаптації, вміння керувати змінами, розповсюдження бренду організації на локальному та глобальному ринках, а також управління інноваціями".

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua