НОВИНИ від 21.11.2011


Криза недовіри

Три з 10-ти працівників повністю не довіряють керівництву компаній, в яких працюють. Такі дані нового дослідження The Kenexa High Performance Institute (KHPI), участь в якому взяли 10 000 респондентів.

Менше половини респондентів (48%) сказали, що вони довіряють своїм лідерам, 28% призналися, що не довіряють керівництву і чверть (24%) так і не визначилися з відповіддю. Рена Реш (Rena Rasch), одна з авторів дослідження, наголосила, що такий високий рівень недовіри негативно впливає на ефективність роботи персоналу та може призвести то зростання плинності кадрів.

"Дослідження показує, що працівники, які не довіряють своїм лідерам, у дев'ять разів частіше задумуються про зміну місця роботи. Окрім цього, вони у 15 разів частіше говорять про надмірний стрес від роботи, і у 7 разів частіше почуваються фізично та ментально виснаженими. Високий рівень недовіри — це перший тривожний дзвоник для HR-відділу, що пора замислитися про негативні наслідки плинності, спаду мотивації та погіршення "здоров'я" компанії в цілому".

Три основні фактори, які визначають, чи довіряє працівник своєму керівництву, це: чесність (наскільки відвертими є лідери компанії?), доброзичливість (чи турбуються лідери про своїх підлеглих?) та компетентність (наскільки вони підготовані для успішного виконання своєї роботи?).

"Щоб заслужити довіру працівників і тим самим підвищити мотивацію та знизити рівень плинності кадрів, лідери повинні бути чесними, доброзичливими та компетентними. Але окрім цього самі співробітники повинні вважати своїх керівників такими", — пояснює доктор Реш.

"Досягнути такого сприйняття лідери можуть тільки прислухаючись до своїх підлеглих, спілкуючись з ними, дотримуючись своїх обіцянок та поводячись чесно. Один із найбільш дієвих способів завоювати довіру підлеглих — самим почати довіряти своїм співробітникам", — додає вона.

Дослідження виявило, що працівники вдвічі частіше довіряють топ-менеджменту компанії, якщо в останній присутня місія, регулярно проводяться опитування думок персоналу, а також оцінюється їхня результативність та рівень задоволеності.

"Що більша кількість подібних практик буде застосовуватися в компанії, то вищого рівня довіри вдасться досягнути, — розповідає доктор Реш. — А зростання довіри, в свою чергу, не лише допоможе компанії заощадити кошти на наймі нового персоналу, але й знизить витрати, пов'язані з відсутністю та хворобами співробітників".

Ще одним цікавим фактом дослідження виявилося те, що з віком працівники починають все менше довіряти своїм лідерам. Двадцятирічні співробітники довіряють керівництву майже вдвічі більше, ніж працівники віком від 40 років і старші. При цьому менеджери вищої та середньої ланки довіряють керівництву на 15% більше, ніж низові працівники.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua