НОВИНИ від 17.07.2012


Долаючи стереотипи мотивації

Мотивація співробітників завжди вважалася мало не "Святим Граалем" управління талантами. Зрештою, кожна організація прагне працювати з людьми, які щиро зацікавлені у її успішності та процвітанні. Але, як засвідчило дослідження, проведене професором Florida State University College of Business Вейном Хочвортером (Wayne Hochwarter), мотивація співробітників має свій зворотній бік.

Залучені працівники можуть швидко охолонути, як тільки побачать, що їхній запал використовується виключно в інтересах компанії, а та, в свою чергу, не дає належної віддачі. І такі "в минулому мотивовані" працівники можуть зробити багато шкоди для компанії.

У дослідженні Хочвортера взяло участь близько 1000 представників різних професій та посад.

"Мотивовані працівники дійсно працюють більше, наполегливіше і проявляють вищий рівень креативності, що виливається у високу результативність компанії, — пояснює професор. — Але якщо такий мотивований співробітник побачить, що компанія вимагає від нього все більше та більше, не пропонуючи достойної компенсації, мотивація може обернутися бідою для компанії".

Дослідження виявило, що залучені працівники вдвічі частіше висловлюють задоволення своєю роботою, демонструють на 45% вищий рівень результативності і на 40% більш задоволенні життям в цілому. Вони також на 33% рідше висловлюють думки про можливість зміни робочого місця та на 30% більш віддані своєму роботодавцеві.

Все вказує на те, що такі співробітники — справжній скарб для роботодавця. Основна ж проблема полягає в тому, щоб підтримувати залученість працівників на належному рівні. Якщо працівник відчує, що компанія просто наживається на ньому, а він не отримує необхідної підтримки та ресурсів — то він може просто "вибухнути" і принести дуже багато шкоди компанії.

"Бути залученим для роботодавця часто означає готовність братися за більшу кількість завдань, ніж це роблять менш залучені співробітники. Але не кожен роботодавець готовий платити за залученість додаткові бонуси та демонструвати більшу підтримку, ніж отримають невмотивовані співробітники", — говорить Хочвортер.

Колись залучений і розчарований співробітник не лише проявляє агресію та страждає від постійних стресів, але й демонструє на 25% нижчі рівні продуктивності, ніж працівники, які ніколи не були залученими.

"Саме тому бізнес-лідерам потрібно навчитися не лише виховувати залучених співробітників, — підсумовує Хочвортер, — але й підтримувати їх та надавати їм всі необхідні ресурси для збереження цієї залученості".

За інформацією management-issues.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC