НОВИНИ від 27.08.2012


Мобільні та соціальні технології встановлюють найбільші перешкоди перед маркетологами

Більше третини (34%) компаній стверджують, що вони планують запустити мобільні рекламні кампанії протягом наступних 12-ти місяців. Такі результати дослідження "Стан маркетингу 2012" (State of Marketing 2012), проведеного компанією IBM. За даними дослідження, участь в якому традиційно беруть 350 експертів з питань маркетингу з різних куточків світу, можна очікувати найвищого рівня впровадження нових маркетингових тактик за останні п'ять років.

IBM: Мобільні та соціальні технології встановлюють найбільші перешкоди перед маркетологами Станом на сьогодні лише чверть брендів використовують мобільну рекламу і приблизно така сама кількість (27%) діляться своїми планами щодо використання мобільної реклами найближчим часом. Сьогодні компанії максимально сфокусувалися на "вибудуванні" своєї присутності у мобільному інтернеті та додатках. Майже половина (46%) створили мобільні версії своїх сайтів, а 45% розробили спеціальні додатки. Третина респондентів планують зробити це протягом наступного року.

Маркетологи визнають, що робота з мобільними та соціальними медіа — найбільший виклик, з яким їм доведеться зіткнутися протягом наступних трьох-п'яти років. Дослідження свідчить, що бренди все ще стикаються з серйозними проблемами, навчаючись працювати з новими каналами комунікації. Наприклад, лише 20% компаній на даний момент використовують мобільну та соціальну тактику як частину загальної інтегрованої стратегії компанії.

Із соціальними медіа компанії вже частково навчилися працювати — 45% респондентів використовують рекламу в соціальних мережах, а ще 23% планують почати використовувати її протягом наступних 12-ти місяців. Дві третини компаній мають представництва у соціальних мережах і ще 16% створять представництва протягом наступного року.

Попри розвинуту систему таргетування реклами на соціальних сайтах типу Facebook, 51% маркетологів поки-що не використовують соціальні дані для надсилання своїх пропозицій та реклами користувачам.

Дослідження також виявило, що компанії поки-що не докладають достатніх зусиль для збору своїх власних даних про клієнтів. Лише третина аналізує трафік власних сайтів та використовує отримані дані для таргетування. А це ще раз вказує на нестачу кросмедійної інтеграції.

За інформацією MediaPost.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC