НОВИНИ від 03.09.2012


Провідні компанії стикаються з нестачею молодих лідерів

Компанії, які входять до переліку Fortune 1000, не мають достатнього потоку молодих талантів, які могли б "закрити" всі майбутні лідерські посади. Такі результати дослідження, проведеного The CARA Group Inc., консалтинговою компанією, яка спеціалізується на результативності персоналу.

The CARA Group Inc.: Провідні компанії стикаються з нестачею молодих лідерів Намагаючись якимось чином поповнити нестачу лідерів, компанії активно відкривають власні програми розвитку талантів і навчають молодих фахівців премудростям управління. Дослідження CARA також сфокусувалося на тому, яким саме чином компанії інвестують у розвиток лідерів, на що в першу чергу спрямовують свої ресурси та які ключові проблеми прагнуть вирішити.

"Результати опитування виглядають дуже багатообіцяюче, — говорить віце-президент CARA Джейн Еренстром (Jane Ehrenstrom), — оскільки організації докладають усіх зусиль для швидкого виправлення ситуації, яка склалася. Сьогодні компанії повністю розуміють потенційні наслідки ситуації, коли їм доведеться пережити реальний дефіцит лідерів. Тому вони з достоїнством зустрічають цей виклик, створюючи інноваційні програми, що сприяють розвитку лідерства, і які абсолютно необхідні для збереження ефективності і процвітання їхніх компаній".

Нижче наведено деякі ключові результати дослідження:

  • Більше половини — 62% респондентів — наголошують, що їм також довелося зіткнутися із нестачею лідерських навичок;

  • 84% респондентів признаються, що в їхніх організаціях протягом останніх двох-трьох років було збільшено фокус на створення програм розвитку лідерів;

  • Всього 9% респондентів називають поточну програму розвитку лідерів у компанії "дуже ефективною", тоді як 56% описують свої програми як "частково ефективні" чи "неефективні";

  • Серед найбільш критичних пробілів у лідерських навичках респонденти називають здатність керувати іншими (54%), управління змінами (43%) та стратегічне планування/формування візії (40%);

  • Онлайн-навчання та розвиток — це першочерговий інструмент, який використовується компаніями в рамках їхніх програм розвитку лідерів.

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua