НОВИНИ від 21.12.2012


Найбільш соціально-відповідальні компанії 2012-го року

Консалтингова компанія Reputation Institute склала рейтинг найбільш соціально-відповідальних компаній 2012-го року (2012 CSR RepTrak™ 100 Study). Лідером рейтингу стала американська компанія Microsoft.

Reputation Institute: Найбільш соціально-відповідальні компанії 2012-го року На думку експертів Reputation Institute Microsoft має найкращу репутацію в області корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) у світі згідно даним 2012-го року. Саме ця компанія отримала найкращий результат у категоріях Громадянство, Робоче місце і Управління. Варто відзначити, що на початку 2000-х років Microsoft звинувачували у використанні нею домінуючого положення на ринку для підвищення споживчих цін і здійснення тиску на конкурентів.

У топ-10 найбільш соціально відповідальних компаній також потрапили Google, Walt Disney, BMW, Apple, Daimler, VW, SONY, LEGO і Colgate-Palmolive.

У цілому, як відзначають експерти, багато зі 100 найавторитетніших компаній у світі недостатньо роблять для того, щоб показати всю міць своїх ініціатив у сфері корпоративної соціальної відповідальності.

"Для компанії, щоб отримати репутацію в бізнесі, необхідно заслужити довіру і підтримку у клієнтів і зацікавлених сторін. Соціальна відповідальність є одним з основних факторів довіри і репутації. Але 50-60% споживачів не впевнені в тому, що найбільші компанії в світі є соціально відповідальними, відкритими і прозорими в своїй діяльності, і є хорошими роботодавцями, а це означає, що компанії неправильно демонструють свою корпоративну соціальну відповідальність", — заявив Каспер Нільсен (Casper Nilsen), керуючий партнер Reputation Institute.

50 соціально-відповідальних компаній 2012

Головні тренди дослідження:

  • Тільки 6% опитаних сприймають топ-100 компаній хорошими корпоративними громадянинами.
  • Тільки 17% респондентів довіряють тому, що компанії обіцяють у своїй рекламі і маркетингу.
  • Лише 19% респондентів довіряють тому, що компанії говорять в офіційних повідомленнях.
  • 54% опитаних погодилися з тим, що Microsoft є соціально-відповідальною компанією, що дозволило їй зайняти першу позицію в категорії Управління.
  • Компанія Walt Disney перемогла у категорії Громадянство. 50% респонднетів визнали компанію Walt Disney хорошим корпоративним громадянином.
  • Google посів перше місце у категорії Робоче місце. 50% респондентів погодились, що Google є привабливим місцем для роботи і що він відноситься до своїх співробітників добре.
  • Жодна компанія на всіх 15-ти ринках не посіла топові позиції КСВ, що доводить, наскільки складно компаніям експортувати свою репутацію.




comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC