НОВИНИ від 12.06.2013


Інвестори втратили довіру до звітності компаній

Інвестори стали менше довіряти корпоративній звітності з початком світової фінансової кризи: більш ніж дві третини з них кажуть, що більш скептично ставляться до інформації, яку надають компанії. Про це свідчить нове дослідження, проведене Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA).

ACCA: Інвестори втратили довіру до звітності компаній Майже дві третини з 300 інвесторів, опитаних в процесі проведення дослідження під заголовком «Зрозуміти інвесторів: напрямки корпоративної звітності» (Understanding Investors: directions for corporate reporting), повідомили АССА, що керівники дуже обережно публікують дані по фінансовій звітності, і тому значна більшість інвесторів каже, що вони вище цінують інформацію, одержану із зовнішніх джерел, а не з традиційних корпоративних звітів, зокрема з новин та соціальних медіа. Викликає занепокоєння те, що 45% респондентів вважають, що річний звіт є нікчемним.

Між особами, що визначають напрямки політики, був чіткий розподіл стосовно ставлення до квартальної звітності. Корисною її вважають 75% респондентів при прийнятті власних інвестиційних рішень, але 65% погодилися, що квартальна звітність створює швидкоплинність на ринку в цілому і відволікає керівників. Майже половина вважає, що обов'язкову квартальну звітність треба скасувати.

Основні висновки показали, що:

  • 69% інвесторів стали більш скептично ставитися до інформації, яка надається компаніями, починаючи з моменту світової фінансової кризи;
  • 63% надають більшого значення інформації, отриманої за межами компанії;
  • 63% вважають, що керівництво дуже обережно публікує дані звітності;
  • 63% вважають, що обсяг інформації, який публікують компанії, призвів до надмірного інвестування;
  • 46% вважають, що від обов'язкової щоквартальної звітності слід відмовитися;
  • 93% висловилися на підтримку концепції інтегрованої звітності.

Іан Вілларс (Ewan Willars), директор ACCA з питань політики, зауважує: «Це дослідження показує, що від початку економічного спаду стався зсув в інтересах інвесторів з точки зору фінансової інформації. Зниження довіри до корпоративної інформації з початком світової фінансової кризи дозволяє припустити, що посилення ролі аудиту може сприяти відновленню довіри до звітності компаній.

Але дослідження показує, що хоча досить легко можна об’єднати всіх інвесторів під одним дахом, насправді, різні інвестори шукають у фінансовій звітності різну інформацію. Чи потрібна короткостроковим інвесторам, таким як хедж-фонди, така сама інформація, що й довгостроковим інвесторам, таким як пенсійні фонди? Компанії та фінансові відділи, які їх підтримують, можливо, повинні надавати широкий спектр фінансової інформації, яка відповідає потребам різних груп інвесторів, замість того, щоб розглядати інвестиційне співтовариством як одне ціле».

Респонденти дослідження АССА представляли низку установ, 150 з яких мали по більш ніж 500 млн. дол. США в активах, зокрема це були пенсійні фонди, страхові компанії, приватні банки та сімейні офіси, та інші фірми з управління активами, а також інвестиційні консультанти або аналітики і корпоративні розпорядники.

У цей час ACCA публікує два звіти, «Зрозуміти інвесторів: напрямки корпоративної звітності» (Understanding investors: directions for corporate reporting) і «Зрозуміти інвесторів: зміна структури» (Understanding investors: the changing landscape), — огляд ситуації, яка складається в сфері інвестицій. Хоча обидва звіти базуються на даних британського та ірландського ринків, виявлені тенденції мають більш широкий міжнародний резонанс. Вони становлять половину із серії з чотирьох звітів щодо інвесторів, які випускаються АССА в 2013 році.



comments powered by HyperComments


  ВСІ НОВИНИ



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC